Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



НА ДИПЛОМНУ РОБОТУ СТУДЕНТКИ

Макушинської Ольги Ігорівни

1. Тема роботи: «Превентивне виховання обдарованих дітей в умовах школи-інтернату»

2. Керівник роботи: Бєлоліпцева Олена Василівна

затверджені наказом вищого навчального закладу від «__»____20___року №____

3. Строк подання студентом роботи 29 квітня 2014 року

4. Вихідні дані до роботи

Об'єкт дослідження: превентивне виховання обдарованих дітей.

Предмет дослідження: змістове забезпечення превентивного виховання обдарованих дітей у школі-інтернаті.

Мета: визначити зміст, форми та методи превентивного виховання обдарованих дітей у школі-інтернаті, впровадити програму превентивного виховання таких дітей.

Завдання:

- визначити соціально-психологічний портрет обдарованої дитини;

- охарактеризувати сучасні підходи до змісту превентивного виховання дітей;

- теоретично обґрунтувати зміст, визначити форми та методи превентивного виховання обдарованих дітей у школі-інтернаті;

- проаналізувати стан превентивного виховання обдарованих дітей в умовах школи-інтернату;

- розробити програму превентивного виховання учнів у школі-інтернаті для обдарованих дітей.

4. Зміст розрахунково-пояснювальної записки (перелік питань, які потрібне розробити): дати характеристику обдарованим дітям; обґрунтувати зміст, визначити форми та методи превентивного виховання обдарованих дітей у школі-інтернаті; розробити програму превентивного виховання учнів у школі-інтернаті для обдарованих дітей

 

5. Перелік графічного матеріалу (з точним зазначенням обов’язкових креслень)

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

6. Консультанти розділів роботи

 

 

Розділ Прізвище, ініціали та посада консультанта Підпис, дата
завдання видав завдання прийняв
Вступ Науковий керівник. Бєлоліпцева О.В. доцент кафедри соціальної педагогіки.    
Розділ І Науковий керівник. Бєлоліпцева О.В. доцент кафедри соціальної педагогіки.    
Параграф 1.1. Науковий керівник. Бєлоліпцева О.В. доцент кафедри соціальної педагогіки.        
Параграф 1.2. Науковий керівник. Бєлоліпцева О.В. доцент кафедри соціальної педагогіки.    
Параграф 1.3. Науковий керівник. Бєлоліпцева О.В. доцент кафедри соціальної педагогіки.    
Висновки до І розділу Науковий керівник. Бєлоліпцева О.В. доцент кафедри соціальної педагогіки.    
Розділ ІІ Науковий керівник. Бєлоліпцева О.В. доцент кафедри соціальної педагогіки.        
Параграф 2.1. Науковий керівник. Бєлоліпцева О.В. доцент кафедри соціальної педагогіки.    
Параграф 2.2. Науковий керівник. Бєлоліпцева О.В. доцент кафедри соціальної педагогіки.    
Параграф 2.3. Науковий керівник. Бєлоліпцева О.В. доцент кафедри соціальної педагогіки.    
Висновски до ІІ розділу Науковий керівник. Бєлоліпцева О.В. доцент кафедри соціальної педагогіки.    
Загальні висновки Науковий керівник. Бєлоліпцева О.В. доцент кафедри соціальної педагогіки.      

7. Дата видачі завдання__________________________________________________

КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН

 

№ з/п Назва етапів дипломної роботи Строк виконання етапів роботи Примітка
Формулювання теми дипломної роботи 01.09 – 10.09  
Розробка наукового апарату дослідження. Обґрунтування актуальності дослідження 12.09 – 20.09  
Розробка понятійного апарату дослідження. Написання вступу 24.09 – 01.10  
Опрацювання науково-методичної літератури. Вивчення теоретичних основи превентивного виховання 02.10 – 15.12  
Написання підрозділу 1.1 15.10 – 29.10  
Написання підрозділу 1.2 29.10 – 10.11  
Написання підрозділу 1.3 11.11 – 25.12  
Розробка програми експериментального дослідження. 10.01 – 10.02  
Підготовка та проведення експерименту. Експериментально перевірити ефективність використаних методик.   11.02 – 10.03  
Опис загальних питань організації та проведення експерименту. Констатувальний експеримент. Формувальний експеримент. Контрольний експеримент 12.03 – 25.03  
Формулювання висновків дослідження 25.03 – 01.04  

 

Студент_________________________________________________________

( підпис ) (прізвище та ініціали)

Керівник роботи_______________________________________________

( підпис ) (прізвище та ініціали)

 


Читайте також:

  1. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  2. Балів – за роботу на семінарському занятті.
  3. Види переведення на іншу роботу
  4. Виконати самостійну роботу.
  5. Випробування і запускання в роботу котельних агрегатів
  6. Випробування при прийнятті на роботу
  7. відгуку і рецензії на випускну кваліфікаційну роботу магістра
  8. Відомості про роботу
  9. Включення в роботу.
  10. Внесення відомостей про роботу
  11. ВПЛИВ ГАЗУ НА РОБОТУ НАСОСНОЇ УСТАНОВКИ
  12. Графіки виходу на роботу, їх характеристика




Переглядів: 449

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЩОДО ЗАХИСТУ ДИПЛОМНОЇ РОБОТИ | Методичні вказівки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.