МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
НА ДИПЛОМНУ РОБОТУ СТУДЕНТКИМакушинської Ольги Ігорівни 1. Тема роботи: «Превентивне виховання обдарованих дітей в умовах школи-інтернату» 2. Керівник роботи: Бєлоліпцева Олена Василівна затверджені наказом вищого навчального закладу від «__»____20___року №____ 3. Строк подання студентом роботи 29 квітня 2014 року 4. Вихідні дані до роботи Об'єкт дослідження: превентивне виховання обдарованих дітей. Предмет дослідження: змістове забезпечення превентивного виховання обдарованих дітей у школі-інтернаті. Мета: визначити зміст, форми та методи превентивного виховання обдарованих дітей у школі-інтернаті, впровадити програму превентивного виховання таких дітей. Завдання: - визначити соціально-психологічний портрет обдарованої дитини; - охарактеризувати сучасні підходи до змісту превентивного виховання дітей; - теоретично обґрунтувати зміст, визначити форми та методи превентивного виховання обдарованих дітей у школі-інтернаті; - проаналізувати стан превентивного виховання обдарованих дітей в умовах школи-інтернату; - розробити програму превентивного виховання учнів у школі-інтернаті для обдарованих дітей. 4. Зміст розрахунково-пояснювальної записки (перелік питань, які потрібне розробити): дати характеристику обдарованим дітям; обґрунтувати зміст, визначити форми та методи превентивного виховання обдарованих дітей у школі-інтернаті; розробити програму превентивного виховання учнів у школі-інтернаті для обдарованих дітей
5. Перелік графічного матеріалу (з точним зазначенням обов’язкових креслень) ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________ 6. Консультанти розділів роботи
7. Дата видачі завдання__________________________________________________ КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН
Студент_________________________________________________________ ( підпис ) (прізвище та ініціали) Керівник роботи_______________________________________________ ( підпис ) (прізвище та ініціали)
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|