Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня - бакалавр

напряму підготовки - "Міжнародна економіка”

Денна та вечірня форма навчання

№ та темасемінарського (практичного) заняття Форма самостійної роботи студента Види семінарських (практичних, лабораторних) занять* Максимальна кількість балів
За систематичність і активність роботи на семінарських (практичних, лабораторних) заняттях

 

Змістовий модуль №1
1. Поняття, предмет та джерела міжнародного економічного права Опрацювання теоретичних основ прослуханого лекційного матеріалу. Вивчення окремих питань, що передбачені для самостійного опрацювання. Підготовка до семінарського заняття. Розгорнута бесіда. Дискусія з елементами аналізу. Міні-кейс (міні-презентація) з елементами дискусії. Виконання домашніх завдань.
2. Договори в регулюванні міжнародних економічних відносин Попередня підготовка з визначених питань. Вивчення окремих питань, що передбачені для самостійного опрацювання. Підготовка до семінарського заняття. Підготовка доповідей. Завчасна підготовка за визначеними питаннями. Розгорнута бесіда. Виконання домашніх завдань
3. Принципи міжнародного економічного права Опрацювання теоретичних основ прослуханого лекційного матеріалу. Вивчення окремих питань, що передбачені для самостійного опрацювання. Підготовка до семінарського заняття. Робота в малих творчих групах. Виконання домашніх завдань
4. Суверенна держава – основний суб’єкт міжнародного економічного права Опрацювання теоретичних основ прослуханого лекційного матеріалу Вивчення окремих питань, що передбачені для самостійного опрацювання. Підготовка до семінарського заняття. Розгорнута бесіда. Дискусія з елементами аналізу.
5. Міжнародні економічні організації Попередня підготовка з визначених питань. Вивчення окремих питань, що передбачені для самостійного опрацювання. Підготовка до семінарського заняття. Підготовка доповідей. Завчасна підготовка за визначеними питаннями. Розгорнута бесіда. Дискусія з елементами аналізу. Міні-кейс (міні-презентація) з елементами дискусії. Виконання домашніх завдань.
6. Транснаціональні корпорації в системі міжнародних економічних відносин і проблеми їх міжнародно-правового регулювання. Опрацювання теоретичних основ прослуханого лекційного матеріалу Вивчення окремих питань, що передбачені для самостійного опрацювання. Підготовка до семінарського заняття. Розгорнута бесіда. Дискусія з елементами аналізу.
7. Міжнародні економічні спори і правові способи їх розв’язання Опрацювання теоретичних основ прослуханого лекційного матеріалу Вивчення окремих питань, що передбачені для самостійного опрацювання. Підготовка доповідей. Систематика вивчення матеріалу дисципліни перед написанням модуля. Міні-кейс (міні-презентація) з елементами дискусії. Виконання домашніх завдань.  
Змістовий модуль №2
8. Міжнародне торговельне право і СОТ Опрацювання теоретичних основ прослуханого лекційного матеріалу Вивчення окремих питань, що передбачені для самостійного опрацювання. Підготовка до семінарського заняття. Підготовка доповідей. Підготовка домашнього завдання. Розгорнута бесіда. Дискусія з елементами аналізу. Вирішення ситуаційних завдань. Дискусія з елементами аналізу. Міні-кейс (міні-презентація) з елементами дискусії. Виконання домашніх завдань.
9. Міжнародне митне право Опрацювання теоретичних основ прослуханого лекційного матеріалу Вивчення окремих питань, що передбачені для самостійного опрацювання. Підготовка до семінарського заняття. Опрацювання проблемних ситуацій.   Розгорнута бесіда. Розв'язання проблемних завдань
10. Міжнародно-правове регулювання валютно-фінансових і кредитних відносин Опрацювання теоретичних основ прослуханого лекційного матеріалу Вивчення окремих питань, що передбачені для самостійного опрацювання. Підготовка до семінарського заняття. Розгорнута бесіда. Дискусія з елементами аналізу.
11. Міжнародне інвестиційне право Вивчення окремих питань, що передбачені для самостійного опрацювання. Підготовка до семінарського заняття. Підготовка доповідей. Підготовка домашнього завдання. Аналіз конкретної виробничої ситуації (з можливою підготовкою аналітичної записки). Відпрацювання виконання конкретних операцій. Розгорнута бесіда. Дискусія з елементами аналізу.
12. Міжнародне транспортне право Опрацювання теоретичних основ прослуханого лекційного матеріалу Вивчення окремих питань, що передбачені для самостійного опрацювання. Підготовка до семінарського заняття. Робота в малих творчих групах. Виконання домашніх завдань.
13. Міжнародно-правове регулювання промислового, сільськогосподарського і науково-технічного міжнародного співробітництва Опрацювання теоретичних основ прослуханого лекційного матеріалу Вивчення окремих питань, що передбачені для самостійного опрацювання. Підготовка до семінарського заняття. Робота в малих творчих групах. Виконання домашніх завдань.
14. Міжнародно-правове регулювання відносин економічної конкуренції Завчасна підготовка за визначеними темами. Вивчення окремих питань, що передбачені для самостійного опрацювання. Підготовка до семінарського заняття. Підготовка доповідей.   Розгорнута бесіда. Дискусія з елементами аналізу.
15. Правове регулювання зовнішньоекономічної діяльності в Україні Вивчення окремих питань, що передбачені для самостійного опрацювання. Підготовка до семінарського заняття. Підготовка доповідей. Підготовка домашнього завдання. Аналіз конкретної виробничої ситуації (з можливою підготовкою аналітичної записки). Відпрацювання виконання конкретних операцій. Розгорнута бесіда. Дискусія з елементами аналізу. Міні-кейс (міні-презентація) з елементами дискусії. Виконання домашніх завдань.  
16. Гармонізація законодавства України з міжнародним економічним правом Завчасна підготовка за визначеними темами. Вивчення окремих питань, що передбачені для самостійного опрацювання. Підготовка доповідей. Систематика вивчення матеріалу дисципліни перед написанням модуля. Аналіз конкретних ситуацій. «Мозковий штурм»  
Усього балів за роботу на семінарських (практичних) заняттях
За виконання модульних завдань**
Модуль № 1 Написання модульної контрольної роботи
Модуль № 2 Написання модульної контрольної роботи
Усього балів за модульний контроль
За виконання індивідуальних завдань***
Види індивідуальних завдань
1. Аналітичний (критичний) огляд наукових публікацій за заданою тематикою, вирішення кейсів та судових справ тощо
2. Написання реферату (есе) за заданою тематикою
3. Виконання завдань в рамках дослідницьких проектів кафедри (факультету)
4. Переклад літературних джерел іншомовного походження за заданою проблематикою та підготовка юридичних документів
Усього балів за виконання індивідуальних завдань
Разом балів за СРС
               

* Види семінарських (практичних, лабораторних занять) затверджуються робочою навчальної програми науки (дисципліни).

** Кількість модульних (контрольних) робіт з однієї науки (дисципліни) визначає кафедра. За семестр не повинно проводитись більше 2-х модульних (контрольних) робіт.

*** За рішенням кафедри студентам, які брали участь у позанавчальній науковій діяльності — в роботі конференцій, підготовці наукових публікацій тощо — можуть присуджуватись додаткові бали за поточну успішність, але не більше 10 балів.



Читайте також:

  1. II. Самостійна робота студентів.
  2. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  3. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  6. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  7. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  8. VI. самостійна робота студентів
  9. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  10. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  11. VI. СИСТЕМА ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  12. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті




Переглядів: 348

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПРИКЛАДИ ТИПОВИХ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ЗАВДАНЬ, ЩО ВИНОСЯТЬСЯ НА ІСПИТ | Додаток 2 до наказу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.026 сек.