Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗМІСТ ПРАКТИЧНИХ (СЕМІНАРСЬКИХ) ЗАНЯТЬ

 

Практичне заняття 1.

Тема: «Конституційне право України як галузь права, наука

і навчальна дисципліна»(2 год.)

 

План

 

1. Поняття конституційного права України.

2. Предмет конституційного права України.

3. Метод конституційного права України.

4. Принципи конституційного права України.

5. Конституційне право України як наука та навчальна дисципліна.

Нормативно-правові акти:

 

1. Декларація про державний суверенітет України від 16 липня 1990 року // Відомості Верховної Ради УРСР. – 1990. - № 31. – Ст. 429.

2. Акт проголошення незалежності України від 24 серпня 1991 року // Відомості Верховної Ради України. – 1991. - № 38. – Ст. 502.

3. Закон України «Про правонаступництво України» від 12 вересня 1991 року // Відомості Верховної Ради України. - 1991. - № 46. - Ст. 617.

4. Конституція України від 28 червня 1996 року // Відомості Верховної Ради України. – 1996. - № 30. – Ст. 141 / http://www.zakon2.rada.gov.ua.

 

Спеціальна література:

 

1. Шаповал В. Основні характеристики конституційного права // Вісник Конституційного Суду України. – 2003. – № 6. – С. 60-70.

2. Погребняк С.П. Основоположні принципи права (змістовна характеристика): Монографія. - X.: Право, 2008.

3. Проблеми сучасної конституціоналістики: навч. посіб./ М.П. Орзіх, М.В. Афанасьєва, В.Р. Барський та ін.; за ред. М.П.Орзіха. – К: Юрінком Інтер, 2011. – 272 с.

4. Шаповал В. Перспективи розвитку науки конституційного права в Україні // Право України. – 1996. – № 9. – С. 49-52.

 

Практичне заняття 2.

Тема: «Система конституційного права України»(2 год.)

 

План

1. Поняття системи конституційного права України та її складові елементи.

2. Поняття інституту конституційного права України та його юридичні ознаки.

3. Поняття структури інституту конституційного права України.

4. Види інститутів конституційного права України.

5. Поняття та юридичні ознаки норми конституційного права України.

6. Класифікація норм конституційного права України.

7. Поняття структури норми конституційного права України.

Питання для контролю:

 

1. Поняття гіпотези норми конституційного права України.

2. Поняття диспозиції норми конституційного права України.

3. Поняття санкції норми конституційного права України.

Нормативно-правові акти:

 

1. Декларація про державний суверенітет України від 16 липня 1990 року // Відомості Верховної Ради УРСР. – 1990. - № 31. – Ст. 429.

2. Акт проголошення незалежності України від 24 серпня 1991 року // Відомості Верховної Ради України. – 1991. - № 38. – Ст. 502.

3. Закон України «Про правонаступництво України» від 12 вересня 1991 року // Відомості Верховної Ради України. - 1991. - № 46. - Ст. 617.

4. Конституція України від 28 червня 1996 року // Відомості Верховної Ради України. – 1996. - № 30. – Ст. 141 / http://www.zakon2.rada.gov.ua.

 

Спеціальна література:

 

1. Федоренко В.Л.Система конституційного права України: теоретико-методологічні аспекти: Монографія / В. Л. Федоренко. - К.: Ліра-К, 2009.

2. Шемшученко Ю., Погорілко В. Система конституційного права як галузі права, юридичної науки та навчальної дисципліни // Вісник Академії правових наук України. – Харків, 2003. – № 2 (33)-3 (34). – С. 213 -224.

3. Федоренко В.Л. Конституційні правовідносини, система конституційного права та система конституційного законодавства України: діалектика взаємозв'язків // Бюлетень Міністерства юстиції України. - 2008. - С. 5-26.

4. Поваляєва М. Інститути конституційного права України: поняття, ознаки, критерії розмежування // Право України. – 2000. – № 5. – С. 20-23.

5. Степанюк О.І. Норми конституційного права України: проблеми теорії: Автореф. дис.... канд. юрид. наук. - К., 1993. - С. 11.

6. Степанюк О.І. Норми конституційного права. – Чернівці., 1994. – 324 с.

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  3. II. Короткий зміст
  4. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  5. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 316

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ДЖЕРЕЛА ДО ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ | Практичне заняття 3.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.