Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Підсумковий семестровий контроль.

Підсумковий семестровий контроль у формі іспиту передбачає, що підсумкова оцінка з дисципліни "Проблеми земельного права" визначається як сума оцінок за змістовні модулі та оцінки, отриманої на іспиті.

Студент вважається таким, що склав іспит, якщо він набрав суму балів, яка є рівною чи більшою за встановлений мінімум залікових балів, а саме:

 

За 100-бальною шкалою Оцінка за національною шкалою
90 – 100 відмінно
75 – 89 добре
60 – 74 задовільно
1 – 59 незадовільно

Приклад розрахунку підсумкової оцінки студента за семестр

  ЗМ1 ЗМ2 Оцінка, отримана на іспиті Підсумкова оцінка
Поточні оцінки у балах 15(ЗМ1)+ 20(ЗМ2)+ 30 іспит=65
Оцінка за модульну контрольну роботу
Всього, у балах 10+5=15 10+10=20

ІІІ. НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ЛЕКЦІЙ І СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ

Тема Кількість годин, у тому числі
Лекції Семінарські заняття Самостійна робота студентів
Змістовний модуль1. Проблеми земельного права як галузі права. Проблеми прав на землю.
Тема 1. Проблеми земельного права України як самостійної галузі права
Тема 2. Проблеми джерел земельного права України
Тема 3 Проблеми права власності на землю
Тема 4. Проблеми права землекористування
Модульна контрольна робота    
Змістовний модуль 2. Проблеми правового регулювання управління у галузі використання, відтворення та охорони земель, відповідальності в земельному праві України та правового режиму земель.
Тема 5. Проблеми правового регулювання управління в галузі використання, відтворення та охорони земель
Тема 6. Проблеми відповідальності в земельному праві України -
Тема 7. Проблеми правових режимів окремих категорій земель
Модульна контрольна робота    
Всього:

IV. ЗМІСТ ДИСЦИПЛІНИ ЗА ТЕМАМИ

Змістовний модуль 1.Проблеми земельного права як галузі права. Проблеми прав на землю

1. Тематика лекцій, семінарських занять, самостійної роботи студента

 

Тема 1. Проблеми земельного права як самостійної галузі права (4 год).

Лекція 1. Проблеми земельного права як самостійної галузі права

1. Науково-правничі школи в Україні, які досліджують питання земельного права та земельного законодавства.

2. Проблеми поняття землі як інтегрованого та диференційованого об’єкта правового регулювання.

3. Проблеми поняття сучасного земельного права України.

 


Читайте також:

  1. Відкритий і прихований контроль.
  2. Вхідний тестовий контроль.
  3. Вхідний тестовий контроль.
  4. Вхідний тестовий контроль.
  5. Вхідний тестовий контроль.
  6. Вхідний тестовий контроль.
  7. Вхідний тестовий контроль.
  8. Вхідний тестовий контроль.
  9. Вхідний тестовий контроль.
  10. Головними видами контролю успішності учнів у сучасній школі є: випереджувальний, поточний, періодичний, підсумковий.
  11. Етап. Моніторинг, спостереження та контроль.
  12. Завершальний підсумковий етап.




Переглядів: 290

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІІ. КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ | Семінарське заняття 1. Проблеми земельного права як самостійної галузі права

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.