Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завершальний підсумковий етап.

Основний (аналітичний) етап.

Підготовчий етап.

1.1. Визначення і об’єктів аналізу;

1.2. Планування аналітичної роботи; складання плану, програми та графіки проведення економічного аналізу;

1.3. Визначення суб’єктів аналізу, вибір організаційної форми та розподіл обов’язків між окремими виконавцями;

1.4. Інформаційне та методичне забезпечення економічного аналізу; розробка системи показників, що характеризують об’єкт аналізу, побудова макетів аналітичних таблиць, графіків, схем; перевірка достовірності джерел інформації, ознайомлення з матеріалами попередніх досліджень

1.5. Інші організаційні питання.

2.1. Збір, перевірка достовірності та повноти інформації;

2.2. Систематизація й опрацювання необхідної інформації, аналітична обробка даних про стан та розвиток об’єкта;

2.3. Вивчення напрямів і причин відхилення фактичних значень показників від прогнозних;

2.4. виявлення взаємодіючих факторів і обчислення їх впливу на зміну показників; визначення резервів підвищення ефективності діяльності, прогнозування параметрів розвитку досліджуваного об’єкту тощо.

3.1. Підсумкова оцінка діяльності й узагальнення отриманих результатів аналізу;

3.2. Оформлення результатів аналітичної роботи; розробка висновків та пропозицій щодо прийняття відповідних управлінських рішень, належних організаційно-технічних заходів;

3.3. Систематичний контроль за виконанням рішень, прийнятих на підставі результатів аналізу.

При організації економічного аналізу на підприємстві розробляють «Табель аналітичних робіт» (слайд 14), зазначаючи повний перелік аналітичних робіт (завдань), відповідальних за них виконавців і співвиконавців.

Отже, при організації аналітичної роботи відбуваються процеси регламентації та стандартизації (слайд 15):

o Регламентація –це розробка для кожного виконавця обов’язкового мінімуму відповідних таблиць і вихідних форм;

Стандартизація –створення типових методик та інструкцій, вихідних форм і таблиць, стандартних програм для проведення аналізу, що забезпечує співставність результатів аналізу на різних рівнях управління, економить час і сприяє зростанню ефективності використання результатів.

Заключний етап аналітичної роботи – узагальнення й оформлення результатів економічного аналізу (слайд 16).

1. Безтекстова;

- табличне оформлення результатів;

2. Описова;

- пояснювальна записка;

- довідки й аналітичні записки.

Безтекстова форма (слайд 17)застосовується найчастіше в оперативному аналізі (за добу, декаду) та забезпечує оперативний контроль за процесами виробництва, отримання термінової інформації. Аналітичні таблиці дають можливість систематизувати дані, узагальнювати матеріал, надавати його в зручній для аналізу формі.

Описова форма (слайд 18) –Оформлення результатів довідками, аналітичними та доповідними записками, пояснювальними записками тощо.

Описова форма поєднує як табличне оформлення результатів аналізу, так і текстове, використовується при економічному аналізі роботи за квартал, рік і зводиться до пояснювання цифрових, табличних результатів аналізу текстом, або так званою пояснювальною запискою.

Пояснювальна записка (слайд 19) –це аналітичний документ, в якому оформляються висновки за результатами аналізу, зроблені на підставі аналітичних розрахунків, даних таблиць, довідок і аналітичних записок. Пояснювальна записка повинна включати такі дані: загальна характеристика підприємства, висновки за результатами досліджень та позиції щодо подальшого розвитку об’єкта дослідження, усунення недоліків у роботі та покращення діяльності підприємства вцілому.

Довідки й аналітичні записки (слайд 20) –документи, що складаються для характеристики окремих факторів, які впливають на результати діяльності – обсяг реалізації продукції, собівартість, прибуток, продуктивність праці тощо. Зміст цих документів є конкретнішим, акцентованим на відображення недоліків або досягнень, виявлення резервів, напрямів розвитку.

Реалізація наданих пропозицій здійснюється відповідними службами підприємств на тих ділянках, до яких ці пропозиції відносяться. При цьому доцільно скластиплан-графік виконання розроблених висновків і пропозицій (слайд 21).У цьому документі відображається зміст заходів, терміни виконання, економічний ефект тощо. Контроль за використанням результатів аналізу та виконанням плану-графіку здійснює керівництво підприємства.


Читайте також:

  1. III етап. Системний підхід
  2. III. Навчально-програмний етап.
  3. IV етап. Ситуаційний підхід
  4. Головними видами контролю успішності учнів у сучасній школі є: випереджувальний, поточний, періодичний, підсумковий.
  5. Другий етап. Організація роботи органів державного казначейства щодо обліку та консолідації інформації за зобов'язаннями розпорядників бюджетних коштів та одержувачів (дод. 4).
  6. ЕТАП. Визначення причин плинності кадрів .
  7. Етап. Моніторинг, спостереження та контроль.
  8. Етап. Розробка та впровадження інструментарію державного та регіонального управління соціальною безпекою.
  9. Етап. Формування системи управління соціальною безпекою.
  10. Завершальний етап
  11. Завершальний етап розвитку класичної школи
  12. Завершальний етап соціологічного дослідження




Переглядів: 1098

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція 1. (слайд 5) Організація економічного аналізу на підприємстві | Європейський туристичний макрорегіон.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.