МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Управління виробничо-технологічною підсистемою4.1. Операційна діяльність: – проаналізувати динаміку показників, що характеризують обсяги реалізації товарів (виконання робіт, надання послуг) операційна діяльності в цілому по підприємству і в розрізі його структурних підрозділів (у фактичних і зіставних цінах); – дослідити ритмічність роботи і сезонність реалізації товарів і послуг, визначити фактори, що її обумовлюють; – проаналізувати й оцінити якість продукції (товарів, робіт, послуг! та її конкурентоспроможність; – надати оцінку системі управління якістю діяльності підприємства; – дослідити процеси розподілу (перерозподілу) ресурсів підприємстві для забезпечення операційного циклу підприємства; – визначити динаміку структури чистого прибутку підприємства за напрямами його розподілу у звітному періоді; – визначити зовнішні та внутрішні фактори, що впливають на формування асортиментної політики підприємства, здійснити й аналіз. Ґрунтуючись на ньому, встановити пріоритетні напрямі товарної політики підприємства; – встановити атрибути конкурентоспроможності продукції (товарів, робіт, послуг) підприємства. 4.2. Цінова політика: – оцінити ефективність цінової політики підприємства; – проаналізувати методи ціноутворення на підприємстві та причини зміни рівня цін на ньому; – розрахувати еластичність попиту споживачів на окремі види продукції (товарів, робіт, послуг) підприємства залежно від зміни цін у досліджуваному секторі; – розрахувати динаміку реалізації окремих груп товарів/послуг для оцінки підходу ціноутворення підприємства; – оцінити умови беззбиткової діяльності підприємства при змінах цін на продукцію (товари, роботи, послуги). 4.3. Збутова політика: – визначити конфігурацію каналів розповсюдження продукції підприємства; – проаналізувати типи конкуренції в каналах розповсюдження (горизонтальна, міжтипова, вертикальна); – визначити стратегію охоплення ринку, яку застосовує підприємство (інтенсивне, вибіркове, ексклюзивне розповсюдження), охарактеризувати територіальний та цільовий сегменти. Проаналізувати зв’язок і відповідність стратегії позиціювання підприємства та його політики розповсюдження, описати тип і особливості позиціювання досліджуваного підприємства; – оцінити ефективність збутової політики підприємства та шляхи її підвищення. 4.4. Логістична система підприємства: – охарактеризувати службу управління логістикою підприємства, її завдання та функції на підприємстві; – описати механізм функціонування закупівельно-збутової логістики: її завдання, функції, планування закупок, вибір постачальників і споживачів; – охарактеризувати організацію матеріальних потоків у просторі підприємства та у часі, значення обладнання для удосконалення виробничо-технологічних процесів; – проаналізувати транспортні аспекти у логістичній системі підприємства: управління системою доставки й розповсюдженні продукції (маршрути автотранспорту, плани перевезень тощо). 4.5. Маркетингові комунікації і дослідження: – визначити кількісні та якісні характеристики комплексу маркетингових комунікацій підприємства; – оцінити практику організації маркетингових досліджень на підприємстві (застосовувані методи, інструментарій, об’єкти дослідження, завдання, які були вирішені за допомогою досліджень); – проаналізувати систему маркетингової інформації, яка використовується керівництвом підприємства при прийнятті рішень; – оцінити ефективність маркетингових досліджень підприємства. Читайте також:
|
||||||||
|