Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Управління виробничо-технологічною підсистемою

4.1. Операційна діяльність:

– проаналізувати динаміку показників, що характеризують обсяги реалізації товарів (виконання робіт, надання послуг) операційна діяльності в цілому по підприємству і в розрізі його структурних підрозділів (у фактичних і зіставних цінах);

– дослідити ритмічність роботи і сезонність реалізації товарів і послуг, визначити фактори, що її обумовлюють;

– проаналізувати й оцінити якість продукції (товарів, робіт, послуг! та її конкурентоспроможність;

– надати оцінку системі управління якістю діяльності підприємства;

– дослідити процеси розподілу (перерозподілу) ресурсів підприємстві для забезпечення операційного циклу підприємства;

– визначити динаміку структури чистого прибутку підприємства за напрямами його розподілу у звітному періоді;

– визначити зовнішні та внутрішні фактори, що впливають на формування асортиментної політики підприємства, здійснити й аналіз. Ґрунтуючись на ньому, встановити пріоритетні напрямі товарної політики підприємства;

– встановити атрибути конкурентоспроможності продукції (товарів, робіт, послуг) підприємства.

4.2. Цінова політика:

– оцінити ефективність цінової політики підприємства;

– проаналізувати методи ціноутворення на підприємстві та причини зміни рівня цін на ньому;

– розрахувати еластичність попиту споживачів на окремі види продукції (товарів, робіт, послуг) підприємства залежно від зміни цін у досліджуваному секторі;

– розрахувати динаміку реалізації окремих груп товарів/послуг для оцінки підходу ціноутворення підприємства;

– оцінити умови беззбиткової діяльності підприємства при змінах цін на продукцію (товари, роботи, послуги).

4.3. Збутова політика:

– визначити конфігурацію каналів розповсюдження продукції підприємства;

– проаналізувати типи конкуренції в каналах розповсюдження (горизонтальна, міжтипова, вертикальна);

– визначити стратегію охоплення ринку, яку застосовує підприємство (інтенсивне, вибіркове, ексклюзивне розповсюдження), охарактеризувати територіальний та цільовий сегменти. Проаналізувати зв’язок і відповідність стратегії позиціювання підприємства та його політики розповсюдження, описати тип і особливості позиціювання досліджуваного підприємства;

– оцінити ефективність збутової політики підприємства та шляхи її підвищення.

4.4. Логістична система підприємства:

– охарактеризувати службу управління логістикою підприємства, її завдання та функції на підприємстві;

– описати механізм функціонування закупівельно-збутової логістики: її завдання, функції, планування закупок, вибір постачальників і споживачів;

– охарактеризувати організацію матеріальних потоків у просторі підприємства та у часі, значення обладнання для удосконалення виробничо-технологічних процесів;

– проаналізувати транспортні аспекти у логістичній системі підприємства: управління системою доставки й розповсюдженні продукції (маршрути автотранспорту, плани перевезень тощо).

4.5. Маркетингові комунікації і дослідження:

– визначити кількісні та якісні характеристики комплексу маркетингових комунікацій підприємства;

– оцінити практику організації маркетингових досліджень на підприємстві (застосовувані методи, інструментарій, об’єкти дослідження, завдання, які були вирішені за допомогою досліджень);

– проаналізувати систему маркетингової інформації, яка використовується керівництвом підприємства при прийнятті рішень;

– оцінити ефективність маркетингових досліджень підприємства.


Читайте також:

  1. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  2. ERP і управління можливостями бізнесу
  3. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  4. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  5. ISO9000. Як працює система управління якістю
  6. Oracle Управління преміальними
  7. А. Видання прав актів управління
  8. Автоматизація управління діяльністю готелю
  9. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  10. Автоматизовані системи управління
  11. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ
  12. Автоматизовані станції управління насосними станціями водопостачання першого, другого і третього підйомів




Переглядів: 1083

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Управління матеріально-технічною підсистемою | Управління стратегічним розвитком та конкурентоспроможністю

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.