Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕМА 2 КНЯЖИЙ ПЕРІОД ІСТОРІЇ УКРАЇНИ.

ГАЛИЦЬКО-ВОЛИНСЬКА ДЕРЖАВА

2.1 Робота над лекційним матеріалом та самостійне вивчення наступних питань:

1. Поняття народність, народ, нація.

2. Становлення і розвиток суспільних зв’язків в Україні в додержавний період: родина, рід, плем’я, союзи племен.

3. Військова демократія як особлива форма організації суспільства.

4. Норманський фактор в історії східних слов’ян.

5. Внутрішня і зовнішня політика перших Рюриковичів. Реформи княгині Ольги та їх значення.

6. Язичницькі вірування давніх слов’ян. “Пантеон Володимира”.

7. Прийняття християнства та роль нової релігії в східнослов’янському світі.

8. Формування удільних князівств. Любецький з’їзд 1097 р. та його значення.

9. Проблема існування української народності в Давньоруській державі (ХІ-ХІІ ст.). Історіографія питання.

10. “Монгольський фактор” у світовій історії. Експансія монголо-татар на руські землі.

11. Кочові сусіди Русі: печеніги, торки, половці. Кочівники на службі руських князів.

12. Розвиток міст на Русі, їх класифікація.

13. Проблема спадщини Київської Русі, її історичне значення.

14. Політика Галицько-Волинської держави в колі європейських держав (Польща, Угорщина, Чехія, Австрія, Литва, Тевтонський орден). Відносини з Ватиканом.

2.2 Підготувати реферати на теми:

1. Історія Полісся. Пам’ятні місця Полісся.

2. Етнокультурні особливості (національне харчування, одяг, вишивка і т.д.) Полісся.

3. Історія Києва, Чернігова, Житомира.

4. Історія міст Полтава, Суми.

5. Історія прізвища моєї родини.

6. Генеалогічне дерево моєї родини.

Завдання для самоконтролю

1. Що означають терміни “народність”, “народ”, “нація”, що між ними спільного і відмінного?

2. Які наслідки для суспільного розвитку на українських землях мав розклад родо-племінного ладу і утворення територіальної общини?

3. Чому військову демократію можна назвати проміжною формою організації суспільних відносин між первіснообщинним ладом і державою?

4. Яку роль у державотворчих процесах на Русі відіграли нормани і кочові народи?

5. Які факти свідчили, що перші спроби охрещення Русі відбувались задовго до князя Володимира Великого, які наслідки для Русі мала релігійна реформа?

6. Чому період феодальної роздробленості називають часом політичної слабкості Давньоруської держави, але подальшого економічного розвитку?

7. Які категорії міст існували на Русі?

8. Які наслідки для руських земель мала монголо-татарська експансія?

9. Які держави в історії претендували на роль спадкоємця Київської Русі? Обгрунтувати.

10. Яке місце посідала Галицько-Волинська держава серед інших європейських країн?


Читайте також:

  1. I період – адаптаційний.
  2. I. Грецький період (друга половина VII — середина
  3. IV-й період Римської держави ( ІІІ – V ст. н. е. ) – пізня Римська імперія
  4. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  5. Ni - загальна кількість періодів, протягом яких діє процентна ставка ri.
  6. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  7. VІІI. Період окупності капітальних вкладень (інвестувань) в умовах сьогоднішнього дня (динамічний метод).
  8. А/. Верховна Рада України.
  9. Адвокатура України.
  10. Академічний (класичний) період
  11. Актуальні проблеми економічної безпеки України.
  12. Актуальність курсу історіософії історії України




Переглядів: 568

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМИ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ | ТЕМА 3 ЛИТОВСЬКО-ПОЛЬСЬКИЙ ПЕРІОД ІСТОРІЇ УКРАЇНИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.