МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ТЕМИ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬТЕМА 1 СТАНОВЛЕННЯ ПЕРВІСНООБЩИННОГО ЛАДУ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ 1.1 Робота над лекційним матеріалом та самостійне вивчення наступних питань: 1. Значення вивчення історії України для підготовки майбутніх спеціалістів, її місце і роль в гуманізації діяльності людини. 2. Допоміжні історичні дисципліни та їх роль у вивченні минулого України. 3. Перший, другий, третій суспільні поділи праці та наслідки цих процесів. 4. Залізний вік на території України. Кіммерійці. Скіфо-сарматський період історії України. 5. Антична колонізація Північного Причорномор’я. 6. Заповнити таблицю “Характеристика періодів первіснообщинного ладу”.
Таблиця 2.1- Характеристика періодів первіснообщинного ладу
1.2 Підготувати реферати на теми: 1. Історія Закарпаття. 2. Етнокультурні особливості (національне харчування, одяг, вишивка і т.д.) Закарпаття. 3. Історія міста Ужгород. Пам’ятні місця Закарпаття. 4. Історія прізвища моєї родини. 5. Генеалогічне дерево моєї родини. Завдання для самоконтролю 1. Яке значення має вивчення історії для майбутнього фахівця? 2. Які Ви знаєте допоміжні історичні історичні дисципліни, яка їх роль у дослідженні процесів минулого? 3. Яку періодизацію минулого запропонував Л.Г. Морган, К. Маркс, на які періоди прийнято поділяти минуле людства у світовій історіографії? 4. В чому полягає специфіка при визначенні основних періодів минулого України? 5. Які наслідки для суспільного розвитку (виникнення майнової і соціальної нерівності, класів, держав) на території України мали І, ІІ та ІІІ поділи праці, в чому їх суть? 6. Чому залізний вік називають періодом розкладу первіснообщинних відносин і утворенням перших державних формувань? Обгрунтувати. 7. Який вплив на цивілізаційний розвиток слов’янського світу мала антична колонізація Північного Причорномор’я? Джерела 1. Геродот із Галікарнасу. Скіфія. Найдавніший опис України з V століття перед Христом. – К.,1992. 2. Иордан. О происхождении и деяниях гетов. – М.,1960. 3. Коротке зведення писемних джерел про слов’ян (І –поч. ІІ тис. н.е.) // Давня історія України. – К., 1995. – Кн.2. 4. Прокопий из Кесарии. Война с готами. – М.,1950. 5. Січинський В. Чужинці про Україну / В. Січинський. – К.,1992. 6. Хрестоматія з історії України для студентів вузів / Б.І. Білик, Л.В. Дячук, Я.С. Калакура, С.М. Клапчук та ін. – К., 1993. Рекомендована література до теми семінару 1. Борисенко В.Й. Курс української історії. З найдавніших часів до ХІХ століття / В.Й. Борисенко. - К.: Либідь, 1996. – 616 с. 2. Бойко О.Д. Історіографія історії України: Навчально-методичний посібник // О.Д. Бойко, Є.М. Луняк. – Ніжин: Видавництво НДПУ ім.. М. Гоголя, 2003. – 44 с. 3. Давня історія України : в 2-х кн. / [керівн. автор. колект. П. П. Толочко]. – К. : Либідь, 1994. – Кн. 1. – 1994. – 240 с. 4. Допоміжні історичні дисципліни [Електронний ресурс]. – Режим доступу: histua.com/knigi/istoriya-ukraini-v... 5. Дорошенко Д. Нарис історії України : в 2 т. / Д. Дорошенко. – К. : Глобус, 1991. – Т.1. – 1991. – 238 с. 6. Дорошенко Д. Нарис історії України : в 2-х томах / Д. Дорошенко. – К., Глобус, 1991. – Т. 2. – 1991. – 349 с. 7. Іщенко Я.О. Геральдика в Україні: історіографія проблеми (60-ті – 90-ті рр. ХХ ст.)/ Я. О. Іщенко // Український історичний журнал (далі УІЖ).- 2002. - №3. 8. Історичне джерелознавство / Я.С.Калакура, І.Н.Войцехівська, С.Ф.Павленко та ін. – К.: Либідь, 2002. – 488 с. 9. Залізняк Л. Україна в колі світових цивілізацій: [Наук.-метод. розробка] / Л. Залізняк. – К., 2006. 10. Каденюк О. С. Історія України : навч. посіб. / О. С. Каденюк. – К. : Кондор, 2008. – 408 с. 11. Калакура Я. С. Українська історіографія: [Курс лекцій] / Я.С. Калакура. – К., 2004. 12. Король В. Ю. Історія України : навч. посіб. / В. Ю. Король. – К.: Видавничий центр “Академія”, 2005. – 496 с. 13. Остафійчук В. Ф. Історія України : сучасне бачення : навч. посіб. / В. Ф. Остафійчук. – [2-ге вид., перероб. і доп.]. – К. : Знання-Прес, 2004. – 390 с. 14. Полонська-Василенко Н. Історія України : в 2-х томах. / Н. Полонська-Василенко. – К. : Либідь, 1993. –Т. 1. – 1993. – 640 с. 15. Українські історики. Бібліографічний довідник. – Випуск 3. – Серія “Українські історики”. – К.: Інститут історії України НАН України, 2010. 16. Чмихов М.О. Археологія та стародавня історія України. Курс лекцій / М.О. Чмихов, Н.М. Кравченко, І.Т. Черняков. - К., 1992. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|