Студент розробляє відповідно до завдання всі етапи процесу стратегічного планування; визначає місію організації, цілі, аналізує внутрішнє і зовнішнє середовище, досліджує сильні та слабкі сторони організації, висвітлює питання планування реалізації стратегії, визначаючи політику, тактику, процедури, правила досліджуваної організації. Оцінює стратегію. Дає характеристику середньостроковому та поточному плануванню
2.2 Організація взаємодії.
У відповідності до стратегічного плану студент здійснює горизонтальний та вертикальний поділ підприємства: вибирає та описує структуру певної форми; розв'язує питання делегування, відповідальності і повноважень; проводить заходи з централізації і децентралізації управління; призначає посадових осіб; визначає їх функції; будує органіграму управління організацією. Дані заносяться в таблицю 1.
2.3 Мотивація.
З врахуванням місії і цілей організації студент описує механізми мотивування на основі відомих теорій мотивації (табл. 2), організовує оплату праці, встановлює фонд оплати праці, розраховує місячний заробіток, результати розрахунків заносяться у таблицю 3. При заповненні даної таблиці розрахунки проводяться для кожної особи, а для груп економістів, технологів, працівників можна вказати сумарні місячні величини.
2.4 Контроль.
Висвітлюється використання відповідних видів контролю, визначається процес його реалізації. Вводиться зворотний зв'язок. Як важливий спосіб регулювання контрольованих процесів, оцінюється вплив контролю на поведінку працівників. Дослідженні відомості заносяться у таблицю 4. Також потрібно описати власні пропозиції щодо підвищення ефективності контролю.
Використання методів менеджменту на підприємстві.
В даному розділі потрібно:
1) охарактеризувати систему методів менеджменту, які використовуються в управлінні організації;
2) навести конкретні приклади застосування економічних, адміністративних та соціально-психологічних методів;
3) розкрити механізм взаємодії всіх методів менеджменту в організації, а також описати механізм взаємодії конкретних методів з функціями менеджменту.