Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Формування функцій менеджменту на підприємстві.

2.1 Планування.

Студент розробляє відповідно до завдання всі етапи процесу стратегічного планування; визначає місію організації, цілі, аналізує внутрішнє і зовнішнє середовище, досліджує сильні та слабкі сторони організації, висвітлює питання планування реалізації стратегії, визначаючи політику, тактику, процедури, правила досліджуваної організації. Оцінює стратегію. Дає характеристику середньостроковому та поточному плануванню

2.2 Організація взаємодії.

У відповідності до стратегічного плану студент здійснює горизонтальний та вертикальний поділ підприємства: вибирає та описує структуру певної форми; розв'язує питання делегування, відповідальності і повноважень; проводить заходи з централізації і децентралізації управління; призначає посадових осіб; визначає їх функції; будує органіграму управління організацією. Дані заносяться в таблицю 1.

2.3 Мотивація.

З врахуванням місії і цілей організації студент описує механізми мотивування на основі відомих теорій мотивації (табл. 2), організовує оплату праці, встановлює фонд оплати праці, розраховує місячний заробіток, результати розрахунків заносяться у таблицю 3. При заповненні даної таблиці розрахунки проводяться для кожної особи, а для груп економістів, технологів, працівників можна вказати сумарні місячні величини.

2.4 Контроль.

Висвітлюється використання відповідних видів контролю, визначається процес його реалізації. Вводиться зворотний зв'язок. Як важливий спосіб регулювання контрольованих процесів, оцінюється вплив контролю на поведінку працівників. Дослідженні відомості заносяться у таблицю 4. Також потрібно описати власні пропозиції щодо підвищення ефективності контролю.

Використання методів менеджменту на підприємстві.

В даному розділі потрібно:

1) охарактеризувати систему методів менеджменту, які використовуються в управлінні організації;

2) навести конкретні приклади застосування економічних, адміністративних та соціально-психологічних методів;

3) розкрити механізм взаємодії всіх методів менеджменту в організації, а також описати механізм взаємодії конкретних методів з функціями менеджменту.

Дані заносяться в табл.5.


Читайте також:

  1. I. ІСТОРИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
  2. XIII. Формування та оприлюднення рейтингового списку вступників, рекомендованих до зарахування
  3. Автором теорії поетапного формування розумових дій є
  4. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  5. Аденогіпофіз, його гормони, механізм впливу, прояви гіпер- та гіпофункцій.
  6. АДМІНІСТРАТИВНА ШКОЛА МЕНЕДЖМЕНТУ (1920-1950).
  7. АДМІНІСТРАТИВНЕ РЕФОРМУВАННЯ
  8. Активи як об’єкт фінансового менеджменту
  9. АКТИВИ ЯК ОБ’ЄКТ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
  10. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  11. Алгоритм формування потенціалу Ф2
  12. Алгоритм формування статутного фонду банку




Переглядів: 485

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зміст курсової роботи. | Проектування комунікацій на підприємстві.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.