Проектування комунікацій на підприємстві.
В цьому розділі необхідно:
1) дати характеристику всім видам комунікацій в організації;
2) проаналізувати, які існують носії інформації та системи її надходження в організації;
3) виявити бар'єри, які погіршують ефективну передачу інформації;
4) розрахувати показники документообороту (вартість, інтенсивність) на конкретному робочому місці.
Вартість інформації розраховується за формулою:
де t - трудомісткість перетворення інформації;
S' - вартість однієї люд/год.;
SМ - вартість матеріалів;
t0 - затрати часу роботи обладнання;
S0' - вартість часу роботи обладнання;
Sе - вартість енергії, яка необхідна для перетворення і передачі інформації.
Інтенсивність документообороту розраховується за формулою:
де D - кількість документів, що циркулюють в організації;
t - час проводження цих документів.
Читайте також: - Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
- V. Робоче проектування та авторський нагляд.
- VII. Етап проектування
- VII. Етап проектування
- VIII розділ. Маркетингова політика комунікацій
- VIII. Маркетингова політика комунікацій.
- Автоматизація проектування напівзамовлених ВІС.
- Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
- Аналіз апаратного і програмного забезпечення, що використовується на підприємстві.
- Аналіз вихідних даних і постановка задач на курсове проектування
- Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій
- Аналіз трудових ресурсів на підприємстві.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|