Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Проектування комунікацій на підприємстві.

В цьому розділі необхідно:

1) дати характеристику всім видам комунікацій в організації;

2) проаналізувати, які існують носії інформації та системи її надходження в організації;

3) виявити бар'єри, які погіршують ефективну передачу інформації;

4) розрахувати показники документообороту (вартість, інтенсивність) на конкретному робочому місці.

 
 

Вартість інформації розраховується за формулою:

де t - трудомісткість перетворення інформації;

S' - вартість однієї люд/год.;

SМ - вартість матеріалів;

t0 - затрати часу роботи обладнання;

S0' - вартість часу роботи обладнання;

Sе - вартість енергії, яка необхідна для перетворення і передачі інформації.

 
 

Інтенсивність документообороту розраховується за формулою:

де D - кількість документів, що циркулюють в організації;

t - час проводження цих документів.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. V. Робоче проектування та авторський нагляд.
  3. VII. Етап проектування
  4. VII. Етап проектування
  5. VIII розділ. Маркетингова політика комунікацій
  6. VIII. Маркетингова політика комунікацій.
  7. Автоматизація проектування напівзамовлених ВІС.
  8. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  9. Аналіз апаратного і програмного забезпечення, що використовується на підприємстві.
  10. Аналіз вихідних даних і постановка задач на курсове проектування
  11. Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій
  12. Аналіз трудових ресурсів на підприємстві.




Переглядів: 466

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Формування функцій менеджменту на підприємстві. | Розробка механізмів прийняття управлінських рішень на підприємстві.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.