Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Схема спостереження

Дата. Предмет. Учитель. Тема.

 

І. Увага учнів на різних етапах уроку.

1. Спрямованість уваги учнів на початку уроку.

Як швидко учні переключають увагу на початку уроку? Що найбільше відволікає їх увагу на початку уроку?

Засоби вчителя щодо організації учнів на початку уроку:

- організуюча роль привітання;

- засоби заспокоєння учнів;

- організація робочих місць учнів;

- спрямування уваги учнів на навчальну діяльність;

- засоби зацікавлення учнів роботою.

2. Увага учнів під час опитування домашнього завдання.

Якими засобами вчитель домагається уважності всього класу під час опитування домашнього завдання?

Як залучає вчитель до роботи решту учнів під час опитування одного учня?

3. Організація уваги учнів для сприймання нового матеріалу:

- доведення мети уроку до свідомості учнів;

- зв’язок нового матеріалу з уже відомим;

- виділення нових питань;

- мотивація їх вивчення;

- підтримання активності, допитливості, зацікавленості учнів під час розв’язання поставлених питань.

4. Прояви уважності учнів до нового матеріалу:

- ступінь зосередженості уваги учнів під час сприймання нового матеріалу;

- коливання і відволікання уваги учнів, чим вони викликані;

- перехід довільної уваги в післядовільну;

- в які моменти уроку увага учнів була особливо загострена, чим це обумовлено.

5. Засоби, що застосовувалися вчителем для забезпечення стійкості уваги під час пояснення нового матеріалу:

- зацікавленість учнів змістом нового матеріалу;

- різноманітність прийомів навчальної роботи;

- систематичність і логічність викладу, його жвавість, емоційність;

- виразність мовлення;

- засоби активізації розумової діяльності учнів;

- використання на уроці засобів унаочнення, демонстрацій та інших засобів підтримання уваги.

6. Увага учнів під час закріплення нового матеріалу.

Види закріплення, що запроваджувалися на уроці ( відповіді на запитання, розв’язання задач, самостійні вправи, лабораторні завдання тощо).

Відповіді учнів як активний вияв їх уважного сприймання нового матеріалу.

7. Уважність учнів під час визначення вчителем домашнього завдання.

ІІ. Знання вчителем індивідуальних особливостей учнів та їх врахування.

Як здійснював учитель індивідуальний підхід до учнів, враховуючи особливості їхньої уваги? Способи реагування на прояви неуважності учнів, спонукання їх до уважного слухання матеріалу.

ІІІ. Особливості уваги вчителя:

- здатність вчителя розподіляти свою увагу між класом і матеріалом уроку;

- швидкість переключення уваги з одного учня на іншого, з одного виду своєї роботи на інший.

 

ЗАВДАННЯ 2


Читайте також:

  1. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  2. А). Схема с подвижным электродом-инструментом
  3. Баланс та загальна схема грунтоутворення
  4. Біомаса - Кількість живої речовини на одиниці площі чи об'єму місцеперебування в момент спостереження. Визначається сумою біомаси усіх популяцій, що населяють дану екосистему.
  5. Блок схема
  6. Блок-схема алгоритму.
  7. Блок-схема виконання курсової роботи
  8. Блок-схема відбору лікарських засобів для
  9. Блок-схема імітаційної моделі керування запасами
  10. Блок-схема Програма
  11. Блок-схема табулювання кубічного сплайну
  12. Ведення вогню, спостереження за його результатами і коректування




Переглядів: 715

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАВДАННЯ 1 | Дослідження шляхів активізації розумової діяльності учнів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.