МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Орієнтовна схема вивчення учня 5 – 9 класівІ. Анкетні відомості. 1. Прізвище, ім'я, по-батькові учня, його вік, клас, школа. 2. Стан здоров'я учня. ІІ . Умови сімейного виховання. 1. Становище учня в сім'ї: режим дня і дозвілля, сімейний контроль за його поведінкою, виконання учнем сімейних вимог, участь у обговоренні сімейних проблем. 2. Організація навчальної діяльності школяра. 3. Організація дозвілля школяра: створення умов для відпочинку, проведення часу з друзями, домашня бібліотека, вплив батьків на вибір книг для читання, телепрограм і кінофільмів для перегляду, вибір друзів, гуртків і секцій, контроль за часом і місцем проведення дозвілля. ІІІ. Навчання та поведінка учня у класі. 1. Успішність: загальний рівень успішності класу, рівень успішності учня з окремих предметів, тенденції її зміни, вибірковість у вивченні предметів. 2. Ставлення до навчання: мотивація ставлення до окремих предметів, усвідомленість ставлення до навчання, ставлення до уроків, спізнення на уроки, увага на уроках, систематичність виконання домашніх завдань, ставлення до успіхів і невдач у навчанні. 3. Рівень дисципліни: знання правил для учнів і їх виконання, наявність навичок культурної поведінки, організованість учня на уроках та поза ними, ввічливість, акуратність, чемність, повага до старших і менших, взаємини з ровесниками. 4. Пізнавальна діяльність: особливості сприймання, спостережливість, особливості пам'яті, тип пам'яті, характеристики уваги (стійкість, довільність, зосередженість, співвідношення відтворюючої і творчої уваги), ступінь розвитку образного і абстрактного мислення, рівень розвитку логічного мислення, послідовність у викладенні власних думок, уміння міркувати і робити висновки, самостійність у висновках, рівень розвитку усного і письмового мовлення. 5. Професійна орієнтація: надання переваги певним професіям і мотивація, визначеність учня щодо вибору професії. ІV. Громадська робота учня. 1. Характеристика класу, в якому навчається учень: ставлення до громадських обов'язків, рівень дисципліни, актив класу, міжособистісні стосунки у класі, симпатії, антипатії, дружба, наявність мікрогруп, традиції класу. 2. Стосунки клас – учень. Ставлення учня до класу: відчуття потреби бути членом класу, рахується з думкою класу, цікавиться життям класу. Авторитет школяра у класі. Ставлення класу до учня. 3. Громадська робота учня. Виконання громадської роботи: наявність постійного доручення у класі та активність у його виконанні, тимчасові доручення, загально шкільні громадські обов'язки. Участь у позашкільних дитячих і юнацьких організаціях. Характер виконання громадської роботи: добровільність, наявність організаторських та організаційних навичок, уміння довести розпочату справу до завершення, захопити роботою інших, запропонувати той чи інший вид роботи. 4. Формування громадських рис характеру: прояви колективізму в поведінці, прагнення до правдивості і справедливості, щирість у стосунках з товаришами і дорослими, індивідуалізм, альтруїзм. V. Загальні риси характеру учня. 1. Ступінь загального розвитку і рівень сформованості основ базової культури: інтелект, моральна, правова, естетична, фізична, мовна культура, словниковий запас. 2. Інтереси та нахили: навчальні інтереси, нахили до літератури, мистецтва, техніки, спорту. Участь у гуртках і секціях. Уподобання і захоплення учня. 3. Особливості психічних процесів: темперамент, урівноваженість, швидкість і правильність реагування, зовнішній вияв процесів збудження і гальмування, уміння переключатись з однієї справи на іншу. 4. Особливості емоційної сфери: розвиток почуттів (щастя, самоповаги, любові, гумору, страху, сорому, образи, трагічного, тощо), характер емоційної реакції на педагогічні впливи, глибина і стійкість почуттів, емоційна збудливість, швидкість протікання і зміни емоцій, зовнішні прояви емоційних переживань, емоційна стійкість в напружених обставинах і при невдачах, уміння стримувати і змінювати емоційні переживання. 5. Вольові особливості учня: ініціативність, самостійність, сміливість, витриманість, дисциплінованість, впевненість у собі, самоконтроль, самокритичність. Виховання волі. 6. Суспільна свідомість: світогляд, ідеали, уміння втілювати ідеї в конкретні справи, мотиви навчальної та громадської роботи учня, інтерес до подій в країні і за кордоном, почуття відповідальності, чесності, принциповості. VІ. Висновки. 1. Рекомендації щодо подолання недоліків у поведінці. 2. Поради стосовно розвитку і вдосконалення певних рис учня.
Читайте також:
|
||||||||
|