Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



РОЗДІЛ 4. ЗМІСТ ЗАВДАНЬ ПРОПЕДЕВТИЧНОЇ ПРАКТИКИ

З ПСИХОЛОГІЇ У II СЕМЕСТРІ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ

 

ІI СЕМЕСТР

ЗМІСТ ПРАКТИКИ

 

1.Спостереження процесу сприймання учнями навчального матеріалу.

 

2.Дослідження особливостей запам’ятання та відтворення учнями навчального матеріалу на уроці.

 

3. Дослідження темпераменту учнів за допомогою методу спостереження.

 

4. Визначення рівня згуртованості класу. Методика ЦОЄ.

 

5. Психолого-педагогічний аналіз уроків.

 

6. Написання психолого-педагогічної характеристики класу.

 

7. Написання звіту за підсумками практики.

 

ГРАФІК ПРОХОДЖЕННЯ СТУДЕНТАМИ


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. II. Короткий зміст
  3. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  4. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. III. Повідомлення теми і завдань уроку
  9. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  10. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  11. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  12. IV. ВИБІР КОНТРОЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ВИМОГИ ДО НАПИСАННЯ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ




Переглядів: 303

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Орієнтовна схема вивчення учня 5 – 9 класів | ПРОПЕДЕВТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ У IІ СЕМЕСТРІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.