1 тиждень
| Відвідування уроку. Спостереження за процесом сприймання учнями навчального матеріалу (див. завдання 1). Оформлення протоколу спостереження.
|
2 тиждень
| Дослідження темпераменту учнів за допомогою методу спостереження (див.завдання 2). Оформлення протоколу спостереження.
|
3 тиждень
| Відвідування уроку. Дослідження особливостей запам’ятання та відтворення учнями навчального матеріалу (див.завдання 3). Оформлення протоколу спостереження.
|
4 тиждень
| Визначення рівня згуртованості класу. Методика ЦОЄ (див.завдання 4 ). Оформлення протоколу дослідження.
|
5 тиждень
| Відвідування уроку природничо-математичного циклу. Психолого-педагогічний аналіз уроку ( див. завдання 5).
|
6 тиждень
| Відвідування уроку гуманітарного циклу. Психолого-педагогічний аналіз уроку (див. завдання 5 ).
|
7 тиждень
| Обробка одержаних результатів дослідження. Відвідування уроків. Підготовка до написання психолого-педагогічної характеристики класу.
|
8, 9 тижні
| Написання психолого-педагогічної характеристики класу (див. завдання 6).
|
10 тиждень
| Написання звіту за підсумками практики.
|
11 тиждень
| Участь у підсумковій конференції. Захист документації практики.
|