Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПРОДОВЖ СКЛАД

Коли малюк навчиться досить легко читати різні склади, завдання можна зробити цікавішим. Для цього спершу потрібно придумати різні слова з трьох букв.

Потім візьміть яке-небудь слово і назвіть дитині тільки перші дві букви (один склад). її завдання — закінчити цей склад одною буквою так, щоб утворилося слово. Якщо в неї утворить­ся не те слово, яке ви задумали, — це не страшно. Головне, щоб малюк навчився створювати з беззмістовного складу осмислене слово.

Ускладнити гру можна, якщо підібрати слова з чотирьох букв і запропонувати малюкові доповнити перші склади в них вже двома буквами.

Ось декілька прикладів слів з трьох і чотирьох букв: ні(ж), ле(в), ла(к), си(р), ос(а), ди(м), лі(д), ві(з), кі(т), жу(к), ма(к), лі(с), ні(с), м'я(ч), сі(к), ду(б), зу(б), ми(ло), ву(хо), ру(ка), ко(са), му(ха), рі(ка), не(бо), лі(то), во(да), ли(жі), мо(ре), зи(ма), шу(ба), ри(ба), се(ло).

ВІДГАДАЙ СЛОВО

Загадайте слово, яке складається з трьох букв. Назвіть його по буквах (наприклад: м...а...к), але так, щоб між буквами були паузи по 3-4 секунди. Малюк повинен відгадати, яке слово ви задумали. Коли він легко виконуватиме це завдання, усклад­ніть його. Спершу збільште задумане слово до 4, а потім і до 5 букв. Коли відгадування і цих слів не буде викликати усклад­нень, збільште "паузи" між називанням букв до 6-7 секунд. Ця гра сприяє також розвиткові у дитини оперативної пам'яті

 

ЗНИЩЕНІ БУКВИ

Мета:вдосконалювати вміння цілісно сприймати образи букв і їх сполучень, а також у неї розвиваю­ться вторинні зони потиличної кори лівої півкулі мозку, відпо­відальні за сприйняття вербального матеріалу.

Матеріали: картки із словами, букви яких написані не пов­ністю, а з відсутніми деякими частинами (наприклад, пунктир­но). При цьому дуже важливо зберегти однозначність їх прочи­тання

 
 

 

 


ЗАЧАРОВАНІ КАРТКИ

Приготуйте "зачаровані" картки із словами, верхня час­тина яких захована за смужкою паперу. Це повинні бути імена дітей і назви предметів, які складаються з трьох букв: Юра, Юля, Оля, Аня, зуб, ніж, лоб, жир, дім, мак, лак, кит, лев, м'яч, кіт, бик, лід, чиж, оса, рот, дуб, мед, біб, лук, сік, сон, ніс, жар, дим, рак, гак, око, ніч і т.п.

На початку гри необхідно використовувати картки, де мож­ливим є лише одне-єдине прочитання слова. Дитині слід подумки дописати верхню частину букв. Після того як малюк назве "зачароване" слово, попросіть гравця дописати його тут же на картці.

Гра проходить особливо цікаво, коли дітям пропонують слова, де може бути декілька варіантів прочитання. Наприклад, на рисунку написане ім'я, яке можна прочитати і як Юля, і як Толя. Тому, коли малюк назве один варіант імені, запропонуйте йому подумати, яке друге ім'я може бути заховане за смужкою паперу.

Щоб малюкові було цікаво грати в цю гру, придумайте який-небудь смішний нескладний сюжет. Наприклад: "До нас в гості прийшла ведмедиця (інша тварина-іграшка або лялька, яка є у вас дома). Вона не вміє говорити і тому спілкується з допо­могою зачарованих карток. Ось вона написала, як її звати ... (пропонуйте дитині прочитати картку "Оля"). Ведмедиця хоче щось тобі подарувати ... (дитина читає картку "сік", і в цей час "ведмедиця" справді дарує їй баночку її улюбленого соку). А потім прийшов ... (лев) і приніс тобі... (мед) і... (мак). Він гово­рить: давай гратися зі мною в ... (м'яч). Потім він заліз на ... (дуб) і зламав ... (сук). Лев поранив свій ... (ніс) і вибив ... (зуб). У нього почався ... (жар), і пішов від нього ... (дим)." Гра вийде захоплюючою, якщо сюжети історій будуть веселими і незви­чайними. Головна мета гри полягає в тому, щоб дитина читала якнайбільше "зачарованих" карток.

 
 

 

 

 


Ті картки, які малюк відгадав і зумів правильно дописати, переходять до нього. Якщо гра проводиться в групі дітей, то картка дістається тому, хто першим відгадав "зачароване" слово і правильно дописав його.

В кінці гри кожний з малюків підраховує кількість заробле­них карток, і той, у кого їх виявиться найбільше, отримує голо­вний приз гри (цукерки, печиво або маленьку іграшку).


Читайте також:

  1. D-петля, що складається з 8–12 залишків, декілька з яких – дигідроуридинові.
  2. I. При підготовці до переговорів визначите склад делегації і її керівника.
  3. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  4. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  5. II. За зміною ступенів окиснення елементів, які входять до складу реагуючих речовин
  6. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  7. N Придумати продовження до твору тощо.
  8. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  9. Автокореляція залишків – це залежність між послідовними значеннями стохастичної складової моделі.
  10. Автомобільний пасажирський транспорт – важлива складова єдиної транспортної системи держави
  11. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  12. Адвокатура — неодмінний складовий елемент механізму забезпечення прав людини.




Переглядів: 499

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
НАЙДОВШЕ СЛОВО | ЗАМАСКОВАНЕ СЛОВО

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.