Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Лабораторна робота № 1

Тема роботи: Види й схеми трансмісій.

Мета роботи: уміти розрізняти види трансмісій та замальовувати схеми трансмісій різних видів.

Матеріально - технічне забезпечення: автомобіль ВАЗ 2106, комп’ютери Intel Celeron G530, набір ключів – 9 комплектів, знімач гвинтовий, набір деталей трансмісії, дошка, миючі засоби, ганчірки – 9шт.

Дидактичне забезпечення:

Рекомендована література:

Завдання Посилання на дидактичне забезпечення
  В.Ф. Кисликов, В.В. Лущик ( Будова й експлуатація автомобілів : Підручник.- 6-те вид.-Київ.: «Либідь», 2006. -400с.). Міщенко М.І. Загальний курс транспорту: навчальний посібник М.І. Міщенко, А.В. Хімченко, І.Ф. Вороніна, Ф.М. Судак. — Донецьк: Норд?прес, 2010. — 323  
Румянцев С.И. и др. Ремонт автомобилей: М.: Транспорт, 1981. — 462 с. , 210 ил. , 60 табл.) (Епифанов Л.И., Епифанова Е.А. Техническое обслуживание и ремонт автомобилей: Учебное пособие. — 2-е изд. перераб. и доп. — М.: ИД «ФОРУМ»: ИНФРА-М, 2009. — 352 с. — (Профессиональное образование) Міщенко М.І. Загальний курс транспорту: навчальний посібник М.І. Міщенко, А.В. Хімченко, І.Ф. Вороніна, Ф.М. Судак. — Донецьк: Норд?прес, 2010. — 323
( Будова й експлуатація автомобілів : Підручник.- 6-те вид.-К.: Либідь, 2006. -400с.) ст [ 229; 230; 231]. Румянцев С.И. и др. Ремонт автомобилей: М.: Транспорт, 1981. — 462 с. , 210 ил. , 60 табл. Міщенко М.І. Загальний курс транспорту: навчальний посібник М.І. Міщенко, А.В. Хімченко, І.Ф. Вороніна, Ф.М. Судак. — Донецьк: Норд?прес, 2010. — 323  
Будова й експлуатація автомобілів : Підручник.- 6-те вид.-К.: Либідь, 2006. -400с.) ст [ 229; 230; 231]. Павленко Б.В. та iн. Будова і експлуатація автомобіля: Навчально–методичний комплекс. К.: Національна академія внутрішніх справ України, 2002. - 30 с)  
Клименко С.Г. Станції технічного обслуговування : Навчальний посібник, Харківський автотранспортний технікум, 2006 р. - 36 с Павленко Б.В. та iн. Будова і експлуатація автомобіля: Навчально–методичний комплекс. К.: Національна академія внутрішніх справ України, 2002. - 30 с   (Румянцев С.И. и др. Ремонт автомобилей: М.: Транспорт, 1981. — 462 с. , 210 ил. , 60 табл.  
Епифанов Л.И., Епифанова Е.А. Техническое обслуживание и ремонт автомобилей: Учебное пособие. — 2-е изд. перераб. и доп. — М.: ИД «ФОРУМ»: ИНФРА-М, 2009. — 352 с. — (Профессиональное образование) Лудченко О.А. Технічна експлуатація і обслуговування автомобілів: Підручник. — Київ, Вища школа, 2007. — 527 с.  

 

Електронний ресурс:

Завдання Посилання на електронний ресурс
(http://ua-referat.com/Трансмісія_автомобілів)  
(http://uk.wikipedia.org/wiki/Трансмісія)
(http://uk.wikipedia.org/wiki/Трансмісія)  
(http://referatcentral.org.ua/engineering_load.php?id=94
   
(http://uk.wikipedia.org/wiki/Трансмісія)
(http://referatcentral.org.ua/engineering_load.php?id=94)
http://referatcentral.org.ua/engineering_load.php?id=94)

 

Плакати:

Плакат № 1: «Трансмісія».

 

Завдання:

1. Призначення трансмісії автомобіля

(загальне поняття готують всі).[1]

2. Механічний спосіб передавання крутного моменту

( ст.Прізвище )[2]

3. Гідравлічний спосіб передавання крутного моменту

( ст. Прізвище )[3]

4. Електричний спосіб передавання крутного моменту

(ст.. Прізвище… )[4]

5. Будову автомобіля з механічною трансмісією й колісною формулою 4х2

(ст.. Прізвище…….. )[5]

6. Характерні особливості трансмісії автомобіля з переднім і заднім ведучим мостом

(ст.. Прізвище……..)[6]

Хід роботи

 

1. Ознайомлення із будовою та принципом роботи трансмісії за підручниками, плакатами, сайтами інтернету.

2. Ознайомлення із конструкцією основних деталей трансмісії шляхом його розбирання.

3. Ознайомити студентів групи з опрацьованим навчальним матеріалом.

4. Опрацювання навчального матеріалу підготовленими студентами .

5. Порівняння видів та схем трансмісій які вивчалися.

6. Складання звіту.

7. Оголошення оцінок.

Контрольні запитання

1. Яке призначення трансмісії на автомобілі?

2. Які характерні особливості трансмісії автомобіля з переднім і заднім ведучим мостом.

3.Яка схема механічної трансмісії тривісних вантажних автомобілів?

  «Трасмісія автомобіля»  

 

 



Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 686

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зауваження по основних моментах методики | Лабораторна робота № 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.