МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дидактичне забезпечен
Електронний ресурс:
Плакати: Плакат № 1: «Зчеплення». Плакат № 2: «Однодискове зчеплення». Плакат № 3: «Механізм зчеплення з двома веденими дисками».
Завдання: 1. Яке призначення зчеплення автомобіля (загальне поняття готують всі)[1] 2. о Які сновні деталі механізму зчеплення ( ст.Прізвище )[2] 3. Привод вимикання зчеплення ( ст. Прізвище ) [3] 4. Однодисковий механізм зчеплення (ст.. Прізвище…….. )[4] 5. Механізм зчеплення з двома веденими дискам (ст.. Прізвище…….. )[5] 6. Однодисковий механізм зчеплення з центральною діафрагмою натискною пружиною (ст.. Прізвище……..)[6] 7. Механічний привод вимикання зчеплення (ст.. Прізвище) [7] 8. Гідравлічний привод вимикання зчеплення (ст.. Прізвище…….. )[8] 9. Привод вимикання зчеплення з пневматичним підсилювачем (ст.. Прізвище…….. ) [9] Хід роботи
1.Ознайомлення із будовою та принципом роботи зчеплення та приводом керування за підручниками, плакатами, сайтами інтернету. 2.Ознайомлення із конструкцією основних деталей зчеплення та привода керування шляхом його розбирання. 3.Ознайомити студентів групи з опрацьованим навчальним матеріалом. 4.Опрацювання навчального матеріалу підготовленими студентами . 5.Порівняння видів зчеплення які вивчалися. 6.Складання звіту. 7. Оголошення оцінок.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|