Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Курсова робота

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

ДО НАПИСАННЯ КУРСОВИХ, БАКАЛАВРСЬКИХ

ТА МАГІСТЕРСЬКИХ ДИПЛОМНИХ РОБІТ

СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ “СОЦІОЛОГІЯ”

 

РОЗРОБИЛИ:

д-р соціол. наук, проф. Черниш Н.Й.;

канд. соціол. наук, доц. Бурейчак Т.С.;

канд. соціол. наук, доц. Сусак В.І.

 

 

Львів-2011

Зміст

 

 

Вступ…………………………………………………………………………………………….

Графік підготовки роботи………………………………………………………………………

Оформлення роботи…………………………………………………………………………….

Титульна сторінка……………………………………………………………………

Зміст…………………………………………………………………………………..

Нумерація сторінок………………………………………………………………….

Формат тексту……………………………………………………………………….

Оформлення розділів та фрагментів тексту……………………………………….

Оформлення таблиць, графіків та рисунків…………………………………………

Оформлення цитат та посилань в тексті…………………………………………..

Оформлення джерел і наукової літератури……………………………………….

Оформлення додатків……………………………………………………………….

Обсяг роботи…………………………………………………………………………

Зміст текстової частини роботи………………………………………………………………

Вступ…………………………………………………………………………………

Розділи……………………………………………………………………………….

Висновки……………………………………………………………………………..

Політика захисту інтелектуальної власності…………………………………………………

Наукове керівництво…………………………………………………………………………..

Критерії оцінювання роботи………………………………………………………………….

Додатки

Додаток 1. Приклад оформлення титульної сторінки……………………………..

Додаток 2. Приклади бібліографічного оформлення наукової літератури…………

Додаток 3. Програма дослідження на основі: кількісних методик та якісних методик…………………………………………………………………………………………

 

 

ВСТУП

 

Методичні рекомендації до написання курсових, бакалаврських та магістерських дипломних робіт студентів спеціальності “Соціологія” мають на меті представити специфіку відповідних наукових робіт залежно від курсу навчання та інформувати студентів про головні вимоги, якими вони повинні керуватися при їхньому написанні та оформленні.

Курсові, бакалаврські та магістерські роботи є головними видами наукових робіт студентів протягом їхнього навчання. Вони демонструють ступінь опанування студентами відповідною ділянкою знань, здатність до критичного аналізу певної проблеми в межах обраної соціологічної парадигми та теорії, вміння обирати та застосовувати адекватну соціологічну методику емпіричного дослідження та здійснювати ґрунтовний аналіз отриманих даних. Кожна з цих наукових робіт студентів передбачає зростання рівня складності в її написанні порівняно з попередньою.

Курсова робота

Мета: на третьому курсі навчання на спеціальності «Соціологія» від студентів очікується написання курсової роботи. Вона має на меті продемонструвати розвиток вмінь студентів здійснювати грамотний аналізу досвіду, здобутого іншими науковцями у тій чи іншій ділянці соціологічних досліджень, а також робити необхідні узагальнення. Окрім того, курсова робота передбачає створення авторської програми дослідження та його інструментарію в рамках визначеної теми і проблемної ситуації.

Результат: курсова робота, яка складається з теоретичного та емпіричного розділів. Емпіричний розділ містить програму соціологічного дослідження.


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 300

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Бакалаврська дипломна робота

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.067 сек.