№ п/п
| Теоретичне питання
|
1.
| Історія розвитку документа та діловодства.
|
2.
| Функції та види службових документів. Стандартизація, уніфікація документів..
|
3.
| Правила складання та оформлення організаційно-розпорядчої документації (ОРД)
|
4.
| Правила складання та оформлення організаційних документів
|
5.
| Правила складання та оформлення розпорядчих документів
|
6.
| Правила складання та оформлення довідково–інформаційної документації
|
7.
| Правила складання та оформлення документів особового складу
|
8.
| Технічні засоби обробки документів.
|
9.
| Оформлення копій документів
|
10.
| Організація роботи служби ДЗУ
|
11.
| Організація роботи із зверненнями громадян
|
12.
| Формуляр-зразок організаційно-розпорядчих документів.
|
13.
| Експертиза цінності документів та її документальне оформлення.
|
14.
| Оформлення реквізитів документів.
|
15.
| Контроль за виконанням документів. Ведення інформаційно-довідкової роботи.
|
16.
| Виготовлення бланків службових документів.
|
17.
| Організація збереження документів в установі.
|
18.
| Технологічні процеси роботи з документами в установі.
|
19.
| Організація праці працівників служби діловодства в установі. Організація робочого місця
|
20.
| Робота з документами, що мають обмежений доступ
|
21.
| Функції структурних підрозділів СДЗУ
|
22.
| Посадовий та чисельний склад СДЗУ. Нормування документаційних робіт
|
23.
| Службове листування.
|
24.
| Оформлення справ та підготовка до передачі на архівне зберігання
|
25.
| Організація роботи з документами
|
26.
| Організація документообігу в установі.
|
27.
| Оформлення текстів службових документів (звичайний текст, анкета, таблиця).
|
28.
| Організація діловодства на підприємстві, в організаціях, установах
|
29.
| Підготовка до складання і оформлення службових документів
|
30.
| Професія діловода. Посадова інструкція. Ділові та особисті якості.
|
* (варіант обирається відповідно з номером учня у списку в журналі теоретичного навчання )