Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Самостійна робота – 1 год.

Змістовий модуль І. Предмет, метод економічної теорії.

Загальні засади функціонування економіки.

Тема 1. Предмет і метод економічної теорії. Економічна система суспільства та власність.(4 год.)

 

Питання для обговорення на першому семінарському занятті.

1. Предмет та значення економічної теорії.

2. Методи пізнання економічного життя. Особливості економічних законів.

3. Основні напрямки та школи в економічній теорії.

 

Теми рефератів:

1. Історія економічної думки в Україні.

2. Теоретико-методологічні основи механізму функціонування і розвитку економіки.

 

Самостійна робота - 1 год.

Самостійно законспектувати та вивчити наступні питання теми:

1. Провідні економічні теорії в політиці сучасних високорозвинених країн

а) неокласична економічна теорія( сучасний монетаризм);

б) неокейнсіанська економічна теорія (теорія державного регулювання)

в) неоінституціоналізм.

2. Економічна думка в Україні.

3. Продуктивні сили України: складові та характеристика.

4. Поняття «економічний закон». Дія економічних законів в сучасній економіці розвинених країн світу.

 

Основні терміни і поняття:

Економічна теорія, макроекономіка, мікроекономіка, цілі економічної науки, економічний закон (принцип, узагальнення), аналіз та синтез, індукція і дедукція, аналогія, економічна політика, меркантилізм, фізіократи, класична політична економія, неокласицизм, марксизм, нова класична економічна теорія, теорія економіки пропозиції, інституціоналізм, неоінституціоналізм.

 

Література

{1, 25-37, 49, 50}

 

Питання для обговорення на другому семінарському занятті.

 

1. Зміст економічної системи та її структурні елементи.

2. Власність та її економічна роль.

3. Форми власності. Приватизація.

Теми рефератів:

1. Господарські системи: спонтанний порядок та ієрархія.

2. Роздержавлення та приватизація як основа трансформації економіки України. Правове забезпечення цього процесу.

 

Самостійна робота – 1 год.

Самостійно законспектувати та вивчити наступні питання теми:

1.Змішана соціально-орієнтована економічна система. Характеристика основних її складових на прикладі Швеції, Фінляндії або Німеччини.

2.Роздержавлення та приватизація як основа формування ринкових відносин в Україні.

 

Основні терміни і поняття:

Типи економічних систем, вільний ринок, змішана економіка, нова роль держави, ринкова трансформація економіки, власність, форми власності, значення власності, різновиди державної власності, потенціали та реальні права приватної власності, суспільне регулювання прав приватної власності, приватизація.

 

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 422

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЧАСТЬ II. Порядок рецензирования и защиты курсовой работы | Література

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.