Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Завдання для самостійного опрацювання

Лекція

Міністерство освіти та науки України

Запорізький педагогічний коледж

з навчальної дисципліни «Дитяча психологія»

по темі «Особливості психічного розвитку немовлят»

 


Мета навчального заняття:

Пізнавальна: ознайомити студентів із взаємозв’язком пренатального та натального періодів розвитку дитини, загальною характеристикою анатомо-фізіологічних особливостей новонародженого, фазами новонародженого та немовляти, типами рефлексів у дітей даного віку, поняттями «рефлекс», «зорове та слухове зосередження», «комплекс пожвавлення», «гуління», «лепет», «активний та пасивний словник», загальною характеристикою пізнавальної сфери новонародженого.

Розвиваюча: уміння аналізувати навчальний матеріал, пов’язувати наукові знання з життєвою практикою, узагальнювати знання та спостереження, робити на їх основі висновки про причини виникнення та розвитку психічних особливостей дітей.

Виховна: виховувати професійно-педагогічну культуру студентів, прагнення бачити наступність і тенденцію у формуванні якостей особистості дітей різного віку.

Професійна: працювати над становленням наукового світогляду майбутнього педагога, пов’язавши зміст курсу з практикою, досвідом студентів, формувати розуміння студентами специфіки соціальної ситуації розвитку дитини, уміння виокремлювати роль умов та передумов, власної активності дитини в процесах появи новоутворень.

Ключові поняття теми: рефлекс, зорове та слухове зосередження, комплекс пожвавлення, гуління, лепет, активний та пасивний словник.

Студенти повинні знати:ключові поняття теми, загальну характеристику анатомо-фізіологічних особливостей новонародженого, особливості фази новонародженого та фази немовляти, типи рефлексів, заагальну характеристику пізнавальноїсфери новонародженого, передумови розвитку мовлення.

Студенти мають вміти: пояснювати взаємозв’язок пренатального та натального періодів розвитку дитини, орієнтуватися в особливостях пізнавальної сфери дітей даного віку.

Тип заняття:шкільналекція.

Засоби навчання:література, комп’ютерне забезпечення.

Література:

  1. Скрипченко О.В. Вікова та педагогічна психологія. Навч. пос. – К.: Каравела, 2008, ст. 86-99
  2. Савчин М.В., Василенко Л. П. Вікова психологія: Навч. посіб. — К.: Академвидав, 2005, Р.р.2.1., 2.2 .
  3. Базова програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у світі» ст. 16-55
  4. Марцинковская Т.Д. Детская практическая психология: Учебник.— М.: Гардарики, 2000. —ст. 32-37
  5. Мухина В.С. Возрастная психология: феноменология развития, детство, отрочество: Учебник для студ. вузов. - 4-е изд., стереотип. - М.: Издательский центр «Академия», 1999

Розглянути питання (читати, аналізувати, конспектувати - тезисно, підібрати приклади із народної мудрості, художніх літературних творів, життя): Перші прояви сприймання, мислення.

Передумови розвитку мовлення: гуління, лепет, розвиток розуміння мови, перші слова.

 

Хід проведення згідно плану

  1. Взаємозв’язок пренатального та натального періодів розвитку дитини.
  2. Загальна характеристика анатомо-фізіологічних особливостей новонародженого.
  3. Фаза новонародженого, фаза немовляти.
  4. Типи рефлексів.
  5. Загальна характеристика пізнавальної сфери новонародженого.
  6. Передумови розвитку мовлення.

І. Організація студентів: ознайомлення з темою, метою та планом заняття.


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  5. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  6. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  7. Аналіз опрацювання помилок
  8. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  9. Аудит, його мета та завдання
  10. Багатокритеріальні завдання оптимального керування
  11. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  12. Безпека життєдіяльності людини – найважливіше завдання людської цивілізації




Переглядів: 637

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Виховуємо хлопчика – формуємо людину, виховуємо дівчинку – створюємо всесвіт. | Особливості його зумовлюють характер розвитку на наступних етапах життя дитини і навіть дорослої людини.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.