МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Завдання для самостійного опрацювання до темиЛекція №2 Міністерство освіти та науки України КВНЗ «Запорізький педагогічний коледж»ЗОР з навчальної дисципліни «Дитяча психологія» тема «Методи вивчення психіки дитини»
Розглянуто і схвалено на засіданні викладачів дошкільних дисциплін протокол № ____від _____2010-12-16 голова комісії_________Л.А.Чуйкіна
Викладач Сугатська Н.С. .
План 1. Принципи організації психологічних досліджень, їх планування та проведення. 2. Специфіка використання спостереження та експерименту для вивчення розвитку дитини. 3. Допоміжні методи: тести, бесіди, вивчення продуктів діяльності. 4. Поняття про методику досліджень методів аналізу, узагальнення та наступної інтерпретації інформації. 5. Етика наукових досліджень. Мета навчального заняття: Пізнавальна: ознайомити студентів із принципами організації психологічних досліджень, специфікою використання спостереження та експерименту для вивчення розвитку дитини із етикою наукових досліджень. Розвиваюча: формувати пізнавальний інтерес до предмету дитячої психології, до практичного застосування знань із даної навчальної дисципліни, уміння спостерігати за навчально-виховним процесом і процесом формування особистості дитини, аналізувати та узагальнювати спостереження, а також навчальний матеріал, порівнювати життєвий досвід з науковими знаннями, робити умовиводи. Виховна: виховувати професійно-педагогічну культуру студентів. Професійна: працювати над становленням наукового світогляду майбутнього педагога, пов’язавши зміст курсу з практикою, досвідом студентів, оволодіння студентами мінімумом наукових методів, практично проводити дослідження, аналізувати зібрані дані, робити педагогічні, психологічні висновки. Ключові поняття теми: спостереження, експеримент, метод, методика, аналіз, етика психологічного обстеження. Студенти повинні знати:ключові поняття теми, принципи організації психологічних досліджень, їх планування та проведення, методи вивчення психіки дитини, етичні вимоги до проведення психологічного дослідження. Студенти мають вміти: орієнтуватися в принципах та методах психологічного дослідження, планувати, проводити дослідження психіки дитини, підбирати валідні методики, відповідно до мети дослідження. Тип заняття:установча лекція. Література: 1. Заброцький М.М. Основи вікової психології. Навч. пос. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2009, ст. 15-19 2. Скрипченко О.В. Вікова та педагогічна психологія. Навч. пос. – К.: Каравела, 2008, ст. 39-50
Законспектувати питання «Специфіка використання допоміжних методів у роботі з дітьми дошкільного віку.» – індивідуальний звіт І. Організація студентів: ознайомлення з темою, метою та планом заняття. Читайте також:
|
||||||||
|