МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лекція №5Міністерство освіти та науки України Запитання. Завдання Висновки Узагальнення нового матеріалу Психічний розвиток індивіда є біологічно і соціальне зумовленим процесом. Нове людське життя зароджується в момент духовного, психологічного і фізичного єднання жінки і чоловіка. Процес дозрівання, росту і розвитку людини починається із зачаття (з'єднання двох клітин: яйцеклітини жінки і сперматозоїда чоловіка). Запліднена яйцеклітина несе в собі всю генетичну інформацію, насамперед про стать, спадковий потенціал, яка необхідна для народження нової людської істоти. У процесі дозрівання відбуваються не тільки генетично запрограмовані зміни зовнішнього вигляду організму, а й зміни у його будові, організації та функціях. Успадковані людиною задатки можуть реалізуватись або не реалізуватися. Розвиток дитячого організму проходить протягом пренатального періоду термінальну, ембріональну і фетальну фази. 1. Охарактеризуйте фази пренатального розвитку. Запорізький педагогічний коледж з навчальної дисципліни «Соціальне середовище – вирішальна умова психічного розвитку дитини»
Розглянуто і схвалено на засіданні викладачів дошкільних дисциплін протокол № ____від _____2010-12-16 голова комісії_________Л.А.Чуйкіна
Викладач Ладатко М.Г.
План 1. Середовище, його складові. 2. Середовище як умова і джерело психічного розвитку, вплив особливостей природного і матеріального середовища на психофізичний розвиток дитини. Мета навчального заняття: Пізнавальна: ознайомити студентів із поняттями «природне середовище», «матеріальне середовище», із його складовими, особливостями та впливом на психічний розвиток дитини. Розвиваюча: формувати пізнавальний інтерес до предмету дитячої психології, до практичного застосування знань із даної навчальної дисципліни, уміння встановлювати та аналізувати особливості середовища, в якому навчається й виховується дитина і процесом її психічного розвитку, робити на цій основі висновки про ефективність даного середовища для психічного розвитку дитини, прогнозувати подальший її розвиток. Виховна: виховувати професійно-педагогічну культуру студентів, старанність у навчанні, відповідальне ставлення за організацію сприятливого для психічного розвитку дитини середовища в умовах дошкільного навчально-виховного закладу. Професійна: працювати над становленням наукового світогляду майбутнього педагога, пов’язавши зміст курсу з практикою, досвідом студентів, оволодіння студентами мінімумом наукових методів, практично проводити дослідження, аналізувати зібрані дані, робити педагогічні, психологічні висновки. Ключові поняття теми: середовище, природне і матеріальне середовище. Студенти повинні знати:ключові поняття теми, складові соціального середовища, особливості його впливу на психічний розвиток дитини. Студенти мають вміти: орієнтуватися в структурі середовища, встановлювати закономірності психічного розвитку дитини в залежності від умов соціального середовища, в якому вона зростає, організовувати сприятливе для психо-фізичного розвитку дитини середовище в умовах дитячого садка, розробляти рекомендації батькам по формуванню благоприємного соціального, природного, матеріального (підбір ігор, залучення до традицій сім’ї чи свого народу) середовища для дитини. Тип заняття:шкільналекція. Література: 1. Скрипченко О.В. Вікова та педагогічна психологія. Навч. пос. – К.: Каравела, 2008, ст. 62-66, 68-72 2. Мухина В.С. Возрастная психология: феноменология развития, детство, отрочество: Учебник для студ. вузов. - 4-е изд., стереотип. - М.: Издательский центр «Академия», 1999, гл. І § 1
Індивідуальне завдання студентам Повідомлення «Організація розвиваючого навчання.» І. Організація студентів: ознайомлення з темою, метою та планом заняття. Читайте також:
|
||||||||
|