МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лекція №7Міністерство освіти та науки України Узагальнення нового матеріалу. Висновки: Отже, людина не є пасивним спостерігачем свого розвитку. Вона – активний учасник. Саме завдяки своїй фізичній, соціальній, психічній активності, людина обумовлює свій розвиток у відповідних напрямках, оволодіваючи на кожному із етапів цього розвитку все новими видами, способами діяльності. Спершу це неусвідомлена активність у дитячому віці, де на допомогу приходять батьки та педагоги (і їх роль в даному випадку величезна), а потім свідома, цілеспрямована активність дорослого індивіда.
Запорізький педагогічний коледж з навчальної дисципліни «Дитяча психологія» тема «Психічний розвиток і навчання»
Розглянуто і схвалено на засіданні викладачів дошкільних дисциплін протокол № ____від _____2010-12-16 голова комісії_________Л.А.Чуйкіна
Викладач Ладатко М.Г.
План 1. Провідна роль навчання і виховання в психологічному розвитку. 2. Л.С. Виготський про розвиваючий характер навчання і виховання. Сенситивність у розвитку та розвиваюче навчання. Мета навчального заняття: Пізнавальна: ознайомити студентів із поняттями «навчання», «виховання», «зона найближчого розвитку», «сенситивність», «розвиваюче навчання» із особливостями організації розвиваючого навчання та його впливом на психічний розвиток дитини. Розвиваюча: формувати пізнавальний інтерес до предмету дитячої психології, до практичного застосування знань із даної навчальної дисципліни, уміння аналізувати вплив навчання та виховання на психічний розвитку дитини, робити на цій основі висновки про характер навчання, його ефективність у психічному розвитку дитини та прогнозувати подальший розвиток дитини при певному типі навчання. Виховна: виховувати професійно-педагогічну культуру студентів, старанність у навчанні, відповідальне ставлення за організацію навчально-виховного процесу у дошкільному закладі у різних вікових групах дітей дошкільного віку. Професійна: працювати над становленням наукового світогляду майбутнього педагога, пов’язавши зміст курсу з практикою, досвідом студентів, оволодіння студентами методами організації розвиваючого навчання, формувати уміння планувати навчально-виховну роботу у дитячому садку, орієнтуючись на сензитівність у розвитку дитини. Ключові поняття теми: навчання, виховання, зона найближчого розвитку, сенситивність, розвиваюче навчання. Студенти повинні знати:ключові поняття теми, особливості організації навчально-виховного процесу в дитячому садку, орієнтованого на зону найближчого розвитку дитини та його впливу на психічний розвиток дитини. Студенти мають вміти: орієнтуватися в проблемах розвиваючого навчання на сьогоднішньому етапі розвитку психолого-педагогічної науки, в особливостях організації навчання, орієнтованого на зону найближчого розвитку дитини, в наукових основах звернення до сенситивних періодів у навчально-виховному процесі в дошкільному закладі. Тип заняття:шкільналекція. Література: 1. Заброцький М.М. Основи вікової психології. Навч. пос. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2009, ст. 28-30 2. Гамезо М.В. Возрастная и Педагогическая психология: уч. пособие для студентов пед. ин-тов. – М.: Просвещение, 1984, ст. 53-55 Читайте також:
|
||||||||
|