МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Провідна роль навчання і виховання в психологічному розвитку.V. Пояснення нового матеріалу Савчин М.В., Василенко Л. П. Вікова психологія: Навч. посіб. — К.: Академвидав, 2005, Р.1.3., 2.1. 4. Скрипченко О.В. Вікова та педагогічна психологія. Навч. пос. – К.: Каравела, 2008, ст. 72-86 Хід проведення заняття І. Організація студентів: ознайомлення з темою, метою та планом заняття. ІІ. Мотивація навчальної діяльності студентів. «Ви для дитини, а не вона для вас; ви повинні пристосовуватись до її природи, до її духовного стану.» М.Добролюбов Обговорення - Як Ви вважаєте, чому саме таке відношення до дитини вбачав М.Добролюбов? - Як ми, можемо реалізувати це посилання в майбутній професії? ІІІ. Актуалізація опорних знань студентів. - Які основні завдання покликана вирішувати сучасна вікова психологія? - Які методи дослідження використовуються при вивченні вікового розвитку? - Що таке розвиток? - Які показники психічного розвитку? ІV. Написання студентами самостійної роботи. Варіант №1 1. Дайте характеристику основним принципам організації психологічних досліджень, їх планування та проведення. 2. Сформулюйте основні вимоги до бесіди та анкетування, яких необхідно дотримуватися дослідникові задля забезпечення об'єктивності й надійності результатів дослідження. 3. Дайте визначення поняттю «розвиток». Які особливості психічного розвитку?
Варіант №2 1. Які методи дослідження використовуються при вивченні вікового розвитку? Опишіть специфіку використання спостереження для вивчення розвитку дитини. 2. Охарактеризуйте методику досліджень методів аналізу, узагальнення та наступної інтерпретації інформації. 3. Назвіть напрямки розвитку.Охарактеризуйте показники психічного і особистісного розвитку.
Варіант №3 1. Які методи дослідження використовуються при вивченні вікового розвитку? Опишіть специфіку використання експерименту для вивчення розвитку дитини. 2. Розкрийте коротко суть допоміжних методів: тести, бесіди, вивчення продуктів діяльності. 3. Дайте визначення, що таке «середовище». Які його складові? Дайте визначення, що таке «соціальне середовище». Які його рівні? Основним чинником психічного та особистісного розвитку дитини є цілеспрямоване навчання та виховання. Навчання — це динамічна взаємодія (співробітництво, партнерство) учителя та учнів, у ході якої здійснюється стимулювання і організація активної навчально-пізнавальної діяльності школярів з метою засвоєння системи наукових знань, умінь, навичок, розвитку і всебічної вихованості особистості. Процес учіння розпочинається у віці немовляти.Дитина вчиться взаємодіяти з дорослими, які доглядають за нею, задовольняють її потреби; наслідувати їхні дії, маніпулюючи предметами, граючись, виконуючи доручення. На перших порах учіння є складовим елементом спілкування з дорослими, гри та інших видів діяльності, згодом воно виокремлюється в самостійну діяльність, спрямовану на оволодіння теоретичними знаннями, вміннями і навичками.
Читайте також:
|
||||||||
|