МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Провадження з окремих категорій адміністративних справЗагальна характеристика проваджень з окремих категорії! адміністративних справ.Фундаментальні положення, які закріплюють право людини і громадянина на захист від незаконних дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб визначені у ст. 55 Конституції України. Крім того держава відповідає перед людиною за свою діяльність, а утвердження і забезпечення прав та свобод людини є головним обов'язком держави (ст. 3 Конституції України). Виходячи із цих конституційних положень, у разі порушення чи невизнання органами державної влади та органами місцевого самоврядування прав, їх посадовими і службовими особами свобод та інтересів фізичних і юридичних осіб, останні вправі звернутись до адміністративних судів. З метою однозначного та однакового вирішення цими судами публічно-правових спорів чинним законодавством урегульовано окремі особливості здійснення адміністративного судочинства. Слід акцентувати, що КАС не закріплено вичерпної характеристики процедури розгляду та вирішення усіх публічно-правових спорів, підвідомчих адміністративним судам, натомість законодавець визначив лише загальні правила здійснення правосудця в адміністративних справах (Розділ І-ІІІ КАС). Проте процедура розгляду та вирішення деяких публічно-правових спорів в силу їх суб'єктного складу, змістута предмета оскарженняпевним чином визначена адміністративним процесуальним законодавством. Так, у ст.ст. 171-176, 180 – 183-1, 183-3 – 183-5 Глави 6 Розділу III КАС передбачено особливості провадження по 16 категоріях адміністративних справ,а саме: 1) справи щодо оскарження нормативно-правових актів органів виконавчої влади, ВР АРК, органів місцевого самоврядування та інших суб’єктів владних повноважень (ст. 171 КАС); 2) справи щодо оскарження актів, дій чи бездіяльності Верховної Ради України, Президента України, Вищої ради юстиції, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України (ст. 171-1 КАС, нова стаття); 3) справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб’єктів владних повноважень щодо притягнення до адміністративної відповідальності (ст. 171-2 КАС, нова стаття); 4) справи щодо оскарження рішень, дій або бездіяльності виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій (ст. 172 КАС); 5) справи щодо уточнення списку виборців (ст. 173 КАС); 6) справи щодо оскарження рішень, дій або бездіяльності органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, засобів масової інформації, підприємств, установ, організацій, їхніх посадових та службових осіб, творчих працівників засобів масової інформації, які порушують законодавство про вибори та референдум (ст. 174 КАС); 7) справи щодо оскарження дій або бездіяльності кандидатів, їхніх довірених осіб, партії (блоку), місцевої організації партії, їхніх посадових осіб та уповноважених осіб, ініціативних груп референдуму, інших суб'єктів ініціювання референдуму, офіційних спостерігачів від суб'єктів виборчого процесу (ст. 175 КАС, нова редакція назви); 8) справи, пов’язані із виборами Президента України (ст. 176 КАС, нова назва та редакція); 9) справи про дострокове припинення повноважень народного депутата України в разі невиконання ним вимог щодо несумісності (ст. 180 КАС); 10) справи з приводу рішень, дій або бездіяльності державної виконавчої служби (ст. 181 КАС); 11) справи за адміністративними позовами суб'єктів владних повноважень про обмеження щодо реалізації права на мирні зібрання (ст. 182 КАС); 12) справи за адміністративними позовами про усунення обмежень у реалізації права на мирні зібрання (ст. 183 КАС); 13) справи за адміністративними позовами про примусове відчуження земельної ділянки, інших об’єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності (ст. 183-1 КАС, доповнено ЗУ № 1559 від 17.11.2009); 14) провадження у справах за зверненнями органів державної податкової служби (нова ст. 183-3 КАС доповнено ЗУ № 2756-VI від 02.12.2010); 15) провадження у справах за зверненнями Служби безпеки України щодо накладення арешту на активи, що пов’язані з фінансуванням тероризму та стосуються фінансових операцій, зупинених відповідно до рішення, прийнятого на підставі резолюцій Ради Безпеки ООН, зняття арешту з таких активів та надання доступу до них (нова ст. 183-4 КАС доповнено ЗУ № 3266-VI від 21.04.2011); 16) провадження у справах за адміністративними позовами з приводу видворення іноземців та осіб без громадянства (нова ст. 183-5 КАС доповнено ЗУ № 3796-VI від 22.09.2011). Вказані категорії адміністративних справ залежно від їх суб’єктного складу, змісту та специфіки можуть бути об’єднані у такі три групи: Читайте також:
|
||||||||
|