МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||
Циркуляційна система підігрівуЦя система має певні переваги: легкість обслуговування та ремонту, відсутність захаращення на днище танків, зниження часу на мийку і наступну очищення від твердих відкладень. Недоліком системи є нерівномірність прогрівання маси вантажу, і не завжди достатня інтенсивність прогріву. Через це цей спосіб підігріву отримав менше поширення, ніж трубний і як вказувалося, в основному застосовується на нефтенавалочніках і на танкерах з роздільним вантажний системою, тобто з одиничними танками, що обслуговуються зануреними насосами. У цьому випадку спрощується рішення задачі циркуляції вантажу через підігрівач: в якості циркуляційного може бути використаний вантажний насос. Два таких варіанти використання заглибних насосів показані на рис. 15 і 16.
Теплообмінники встановлюються або в подпалубних просторі і кріпляться знизу до палубі (рис. 15), або на палубі (рис. 16). В останньому випадку використаний варіант системи підігріву норвезької фірми «фрахт», в якій застосовані заглибні насоси фірми «Туні - Еурека». Для поліпшення всмоктування застиглих мас продукту зануреними вантажними насосами, що працюють в режимі циркуляційних без місцевого підігріву, встановлений другий приймач 5, розташований на висоті 1,0 - 1,5 м від днища танка. На цій висоті розташовано «ядро» незастившей маси вантажу. Приймач 5 має у верхній частині запірний клапан з надлишковою плавучістю. Коли насос працює як циркуляційний, паркан вантажу провадиться через верхній приймач. У період роботи заглибних насосів у режимі вантажних верхній приймач на наприкінці вивантаження закривається осідають клапаном, і всмоктування вантажу провадиться через нижній приймач.
Якщо танкер універсальний або спроектований для роботи в північних широтах, на ньому передбачається система підігріву в танках ізольованого баласту. Її призначення - запобігти утворенню льоду або крижаній шуги в танках, і таким чином забезпечити надійну роботу баластної системи. Істотний підігрів води не передбачається, тому підігрівачі в баластних танках мають значно меншу поверхню нагріву, ніж у вантажних.
Читайте також:
|
||||||||||||
|