МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||
Класифікація вхідних бар’єрів до галузі
-3.2- Розрізняють декілька видів нестратегічних або об’єктивних бар’єрів, серед яких котрих можна виділити такі, як ємкість ринку, абсолютні переваги вже діючих у галузі фірм по витратах виробництва даного товару, позитивний ефект масштабу виробництва, переваги диференціації продукту, неповернені витрат для організації мінімально ефективного випуску. Розглянемо особливості кожного виду. Обмеження попиту (місткість ринку) Фірми завжди враховують фактор місткості ринку при плануванні входу на галузевий ринок. Високий ступінь пропозиції продукції та існуюча платіжна спроможність споживчого попиту також є перепоною для опанування галузевого ринку потенційними конкурентами, оскільки ринок стає малоприбутковим та передбачає підвищений інвестиційний ризик. Крім того, при існуючій місткості ринку та незмінній платіжній спроможності імпортні поставки можуть розглядатися як збільшення рівня соціально-економічного бар’єру для вітчизняних підприємців. Як наслідок, фактори, що впливають на висоту такого соціально-економічного бар’єру, як місткість ринку, можуть бути зведені до наступних: ступінь насиченості галузевого ринку продукцією; фіксованість платіжної спроможності населення; інтенсивність діяльності на ринку іноземних конкурентів. Рівень даного бар’єру може бути оцінений як відношення мінімально ефективного випуску фірми (річний обсяг випуску, за якого досягається мінімальний рівень довгострокових витрат) до кількості реалізованого та спожитого продукту за рік. Читайте також:
|
|||||||||||||||||
|