Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Класифікація вхідних бар’єрів до галузі

 

Типи бар’єрів Нестратегічні Стратегічні
Структурно-технологічні - економія від масштабу; - абсолютна перевага у витратах; - специфічність активів; - потреба у капіталі; - зайві потужності; - технологічний рівень (техноло-гічний розрив); - доступ до дистриб’юторських мереж - продуктова диферен-ціація; - вертикальна інтеграція; - торгові марки; - продуктові і процесні патенти
Поведінкові - державні ліцензії і державна політика; - контроль над стратегічними ресурсами; - витрати на НДДКР; - культурні відмінності; - щільність (компактність) продуктового простору -обмежене ціноутворення; - реклама; - дослідження і розробка: - неповність і асиметрія інформації; - інвестиційні ризики; - витрати оперування на зарубіжних ринках

 

 

-3.2-

Розрізняють декілька видів нестратегічних або об’єктивних бар’єрів, серед яких котрих можна виділити такі, як ємкість ринку, абсолютні переваги вже діючих у галузі фірм по витратах виробництва даного товару, позитивний ефект масштабу виробництва, переваги диференціації продукту, неповернені витрат для організації мінімально ефективного випуску. Розглянемо особливості кожного виду.

Обмеження попиту (місткість ринку)

Фірми завжди враховують фактор місткості ринку при плануванні входу на галузевий ринок. Високий ступінь пропозиції продукції та існуюча платіжна спроможність споживчого попиту також є перепоною для опанування галузевого ринку потенційними конкурентами, оскільки ринок стає малоприбутковим та передбачає підвищений інвестиційний ризик. Крім того, при існуючій місткості ринку та незмінній платіжній спроможності імпортні поставки можуть розглядатися як збільшення рівня соціально-економічного бар’єру для вітчизняних підприємців. Як наслідок, фактори, що впливають на висоту такого соціально-економічного бар’єру, як місткість ринку, можуть бути зведені до наступних: ступінь насиченості галузевого ринку продукцією; фіксованість платіжної спроможності населення; інтенсивність діяльності на ринку іноземних конкурентів. Рівень даного бар’єру може бути оцінений як відношення мінімально ефективного випуску фірми (річний обсяг випуску, за якого досягається мінімальний рівень довгострокових витрат) до кількості реалізованого та спожитого продукту за рік.


Читайте також:

  1. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  2. IV класифікація боргу.
  3. V. Класифікація і внесення поправок
  4. V. Класифікація рахунків
  5. А. Структурно-функціональна класифікація нирок залежно від ступеню злиття окремих нирочок у компактний орган.
  6. Адміністративні правопорушення в галузі охорони здоров'я. Адміністративна відповідальність медичних працівників.
  7. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  8. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ
  9. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ СПОРТУ
  10. Акти первинного права: класифікація та значення для європейської інтеграції.
  11. Аналіз галузі
  12. Аналіз та оцінка виробничого травматизму в галузі




Переглядів: 481

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 3. Ринкові бар’єри | Ефект масштабу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.