Існують багато різних способів об'єднання людей для розробки стратегії змін:
стратегія розробляється керівником організації, а вся необхідна інформація надається відповідними відділами, службами і підрозділами. Такий процес характерний для невеликих і частково середніх організацій;
стратегія виробляється групою, що постійно діє, наприклад, радою директорів;
для вироблення стратегії створюється група, очолювана керівником організації, в яку входять керівники підрозділів і фахівці;
стратегія виробляється спеціально створеною для цієї мети командою.
Розробка стратегії змін спеціально створеною для цього командою стає все більш поширеним в організаціях. Проте створення команд стратегічного управління є непростим завданням, що вимагає високої управлінської кваліфікації і мистецтва управління людьми.
Команду можна визначити як групу людей, що мають високу кваліфікацію в певній області і максимально відданих загальній цілі діяльності своєї організації, для досягнення якої вони діють спільно, взаємно погоджуючи свою роботу.