Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення еквівалентної кількості НХР по первинній хмарі

Еквівалентна кількість НХР по первинній хмарі (у тоннах) визначається за формулою: ,

де k1 – коефіцієнт, який залежіть від умов зберігання НХР (для стислих газів k1 = l, інші у таблицею5.2);

k3 – коефіцієнт, рівний відношенню порогової токсодози хлору до порогової токсодози інших НХР (таблиця 5.2);

k5 – коефіцієнт, який враховує ступінь вертикальної стійкості повітря (для інверсії він дорівнює -1, для ізотермії – 0.23, для конвекції – 0.08);

k7 – коефіцієнт, який враховує вплив температуриповітря(таблиця 5.2). Для стислих газівk7 = l;

Qo — кількість викинутого (розлитого) НХР, т.

При аваріях у сховищах стислого газу Qo розраховується за формулою :

,

де d – густина НХР (т/м 3) (таблиця 5.2);

VХ – об’ємсховища, м 3; Р – тиск стислого газу у ємності в атмосферах.

При аваріях на газопроводі, величина Qo розраховується за формулою:

(т),

деn –процентний вміст НХР в природномугазі;

d –густина НХР (т/м3) (таблиця 5.13);

Vг об’єм секції газопроводу між автоматичними відсікачами (м3).


Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. CMM. Визначення моделі зрілості.
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. Ocнoвнi визначення здоров'я
  7. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  8. А) Визначення захисних властивостей, якими володіє сховище, за захисту від іонізуючого випромінювання.
  9. А) Оцінка захисних споруд за місткістю – визначення коефіцієнта Квм
  10. А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження
  11. А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження.
  12. А.1.1. Розрахунок кількості автомобілів, що обслуговуються на СТОА за рік




Переглядів: 384

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання № 5.1 Визначення глибини зон зараження НХР | Визначення еквівалентної кількості НХР по вторинній хмарі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.