Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розділ 1. Теоретична частина_

Тема цього розділу вибирається згідно своєму варіанту з Додатку 1.

Розділ 1 виконується на основі ретельного вивчення літературних джерел і містить теоретичні аспекти виробничо-господарської діяльності підприємства. Джерелами необхідної інформації можуть бути: підручники, навчальні посібники, професійні журнали, монографії, статистичні довідники, нормативно-правові матеріали і так далі

Розділ повинен містити: результати і виводи досліджень конкретних економічних об'єктів, процесів, методів і чинників удосконалення; алгоритми математичних або графічних моделей, процесів або методів; методику розрахунків норм, нормативів або техніко-економічних показників, які характеризують необхідний ефект дослідження, процес або метод.

 

Розділ 2. Розрахунково-аналітична частина

Базується на розрахунку і аналізі показників виробничої програми, які характеризують виробничо-господарську діяльність підприємства і дають можливість прогнозувати удосконалення загального управління і підвищення прибутковості підприємства, його стійкості до впливу зовнішніх чинників ринкових відносин.

Розрахунок показників проводиться на основі методики, приведеної в методичних вказівках як приклад. Початкові дані для розрахунку приведені в Додатку 2.

 

Розділ 3. Розробка і обгрунтування заходів щодо підвищення ефективності діяльності підприємства

Ця частина курсової роботи повинна містити обгрунтовані пропозиції по вдосконаленню діяльності підприємства.

На підставі отриманих результатів і виводів в процесі виконання теоретичної і розрахункової частини, визначаються заходи, направлені на підвищення діяльності підприємства. Початкові дані для розрахунку даного розділу приведені в Додатку 4.

Висновки

Логічним завершенням курсової роботи є виводи. Головна їх мета – підсумки проведеної роботи. Виводи є коротким резюме кожного розділу і роботи в цілому. У них показують, якою мірою досягнуті цілі, сформульовані у введенні, і вирішені завдання роботи. У виводах необхідно вказати результати розрахунків, позитивні моменти і недоліки практичного характеру, а також конкретні рекомендації щодо їх усунення.

 


Читайте також:

  1. II частина.
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. Загальнотеоретична філософія
  4. III. Практична частина.
  5. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  6. IV. Графічна частина.
  7. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  8. V розділ. Товарна політика підприємства
  9. VI розділ. Маркетингова цінова політика
  10. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  11. VIII розділ. Маркетингова політика комунікацій
  12. А) Роздільне складання таблиць (За підручником Богдановича М.В.)




Переглядів: 342

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні положення_ | Список використаної літератури

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.