Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні рекомендації

Дати визначення естетики як науки, визначити її предмет, специфіку та завдання. Охарактеризувати методи естетики, з’ясувати методологічні основи аналізу мистецтва. Показати відображувальну сутність мистецтва та особливості естетичний перетворень у ньому. Показати діалектичну єдність змісту і форми в мистецтві.

Дати визначення естетичної свідомості, розкрити її рівневу структуру (почуттєво-емоційний, раціональний та теоретичний рівні).

Розкрити зміст основних естетичних категорій: категорії, що відображають об’єктивні стани (прекрасне, потворне, гармонія, міра, піднесене, трагічне, комічне); категорії, що відображають духовно-практичне освоєння дійсності (естетичний ідеал, естетичний смак, естетичне почуття); категорії, що відображають світ суб’єкта соціального життя (мистецтво, художній образ, творчість).

Назвати та охарактеризувати сучасні види та форми мистецтва.

Проблемні питання та завдання для дискусії

1. Якими основними категоріями презентується зміст естетики?

2. Багато людей погоджуються з твердженням, що про смаки не сперечаються. Чи згодні Ви з цим? Як треба ставитися до зазначеного положення?

3. Як, на Вашу думку, формується уявлення про ідеал у кожну конкретну епоху? Чи може конкретна людина сприйматися як виразник певного ідеалу?

4. Назвіть та охараткеризуйте функції мистецтва.

5. Чи обумовлені природа та різноманітність естетичних цінностей конкретно-історичними умовами розвитку суспільства? Відповідь обгрунтуйте.

6. Проаналізуйте на конкретних прикладах зміну уявлень про ідеал людської краси в певні історичні періоди.

7. Як відбувається виховання художнього смаку?

Тема 18. Логіка як наука про правильне міркування

1. Предмет і значення логіки.

2. Поняття мислення як предмету вивчення логіки.

3. Логіка як наука. Поняття логічної культури.

4. Основні закони логіки та їх зміст.

 

Основні поняття і категорії:логіка, мислення, поняття, судження, умовивід, закони логіки, силогізм, індукція, дедукція, доведення, спростування, закон суперечності, закон виключеного третього, закон тотожності.

Тематика реферативних повідомлень:

1. Основні етапи розвитку логіки та її значення у пізнанні.

2. Мова як знакова система.

3. Поняття софізмів та логічних парадоксів.

 


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. IV. Загальні рекомендації щодо безаварійної та безпечної експлуатації сільськогосподарської техніки вітчизняного та зарубіжного виробництва
  4. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  5. V. Рекомендації і розробки маркетинг-консалтингу.
  6. V. Рекомендації щодо безпечного застосування сільськогосподарської техніки при виконанні основних агротехнологічних операцій у рослинництві
  7. VI. Рекомендації щодо безпечного використання сільськогосподарської техніки при виконанні основних технологічних операцій у тваринництві
  8. VII. Рекомендації щодо безпечного проведення ремонту та технічного огляду сільськогосподарської техніки
  9. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  10. А. Підготуйте і запишіть висновки-рекомендації для автора, який перекладає текст з російської мови на українську.
  11. Аналіз одержання результатів. Висновки рекомендації.
  12. Безпечне поводження з хімічними речовинами та рекомендації щодо їх зберігання




Переглядів: 339

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 17. Естетика як наука: предмет, специфіка та завдання. | Література

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.