Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 17. Естетика як наука: предмет, специфіка та завдання.

1. Естетика як самостійна наука.

2. Поняття естетичної діяльності та естетичної свідомості. Структура естетичної свідомості.

3. Загальна характеристика естетичних категорій (прекрасне, потворне, піднесене, трагічне, комічне, естетичний ідеал, естетичний смак, естетичне почуття, мистецтво, художній образ, творчість).

Основні поняття і категорії: естетика, краса, досконалість, гармонія, міра, прекрасне, потворне, піднесене, трагічне, комічне, естетичний ідеал, естетичний смак, естетичне почуття, мистецтво, художній образ, творчість.

Тематика реферативних повідомлень:

1. Художній образ як форма художнього мислення.

2. Психологічні мотиви художньої творчості.

3. Герменевтика та розуміння мистецтва.

Література

ЕНП «ЕНМК з дисципліни «Філософія».– Луцьк: ЦТДН ЛНТУ, 2012.

Лутаєнко В.С. Естетика мистецтва: Навчальний посібник.– К., 1991.

Подольська Є.А. Кредитно-модульний курс з філософії: філософія, логіка, етика, естетика, релігієзнавство. Навчальний посібник. Видання друге, перероблене і доповнене.– К.: Центр навчальної літератури, Інкос, 2006.– Модуль V. Змістовий модуль 15.

Ситник О. І., Сичевська-Возняк О. М. ЕНП з дисципліни «Філософія» (філософія, релігієзнавство, логіка, етика, естетика) для студентів напрямів підготовки 6.030504 – економіка підприємства, денна форма навчання.

Сичевська-Возняк О. М. Методично-дидактичний посібник практичних занять до курсу «Філософія» для студентів усіх напрямків денної форми навчання / О. М. Сичевська-Возняк.– Луцьк: ЛНТУ, 2010.

Сичевська-Возняк О. М. Філософія. Навчальний посібник / О. М. Сичевська-Возняк.– Луцьк: ЛНТУ, 2010.

Яковлев Е.Г. Эстетика.– М., 1999.


Читайте також:

  1. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  2. II. Перевірка домашнього завдання.
  3. II. Перевірка домашнього завдання.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Практичні завдання.
  12. V. Завдання.




Переглядів: 308

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні рекомендації | Методичні рекомендації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.