Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Проведення експериментальних досліджень

Проведення клініко-експериментальних досліджень є важливим етапом дипломної роботи. Воно передбачає:

- формулювання нульової гіпотези, яка відкидає наявність ефекту в популяції (тобто різниця середніх дорівнює нулю, тому вірогідність не доведена);

- дотримання правил формування дослідних та контрольної груп тварин за принципом пар-аналогів (в кожній групі не менше 5 тварин) або збалансованих груп (груп-аналогів, чисельність у кожній групі не менше 10 тварин);

- відмінності за тим чи іншим показником у тварин-аналогів не повинні перевищувати 5%;

- під час проведення досліду тварини всіх груп повинні знаходитись в однакових умовах годівлі та утримання;

- для тварин дослідних груп створюють додаткові фактори (призначають різні лікувальні чи профілактичні засоби тощо), що впливають на стан тварин чи перебіг їх захворювання. При цьому враховують всі зміни у тварин експериментальної групи, порівнюючи їх з контрольною;

- важливим моментом контролю за станом тварин дослідних та контрольної груп є реєстрація даних клінічного дослідження (температури тіла, частоти пульсу та дихання, стану видимих слизових оболонок, лімфовузлів та ін.), яке проводять в одні й ті ж години доби, до годівлі та напування тварин;

- зважування тварин здійснюється в ранкові години до їх годівлі;

- кров для морфологічних і біохімічних досліджень беруть до годівлі тварин і проводять їх не пізніше 24 годин після взяття проб;

- дослідження молока, молозива і сечі здійснюється на протязі перших годин після взяття проб;

- для копрологічних досліджень кал беруть індивідуально за допомогою приладу для взяття фекалій у тварин;

- строки і кратність лабораторних досліджень регламентуються відповідними методиками та настановами Державної ветеринарної та фітосанітарної служби;

- статистичну обробку цифрових даних проводять обов’язково з визначенням таких показників згідно типу розподілу (нормальний чи ні): М – середньої, m – помилка середньої, Р – достовірність результатів, а також за необхідності визначити коефіцієнт кореляції – r.

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  3. II. Організація і проведення спортивних походів
  4. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  5. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  6. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. V. Етичні правила психологічних досліджень
  8. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  9. VI. Проведення вступних екзаменів, фахових випробувань та творчих конкурсів
  10. VII. Рекомендації щодо безпечного проведення ремонту та технічного огляду сільськогосподарської техніки
  11. А) Методика проведення заняття
  12. А) Методика проведення заняття




Переглядів: 477

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Пам'ятка: Як працювати з книгою. | Обов’язки дипломника і роль керівника дипломної роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.