МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основні поняття і терміниПраво власності, економічний зміст власності, державний тип власності, приватний тип власності, колективний тип власності, суб'єкти власності, об'єкти власності, інтелектуальна власність, корпоративна форма власності, плюралізм форм власності. Список використаної літератури 1. О.І. Бутук, Н.І. Волкова. Економічна теорія. Навчальний посібник. – К.: Знання, 2007. 2. Степан Панчишин. Макроекономіка. Навчальний посібник – Київ; Либідь, 2002. 3. Основи ринкової економіки. Навчальний посібник/ за редакцією Омеляна Мищишина. Київ, 1991.
Питання для самоконтролю 1. Якими основними параметрами відрізняються між собою економічні системи? 2. В яких функціональних формах реалізується власність? 3. Поясність процес еволюції форм власності? 4. Що відноситься до суб'єктів і об'єктів приватної і державної власності? 5. Які форми власності розрізняють згідно ЗУ "Про власність" від лютого 1991р.? 6. Назвіть суб'єкти і об'єкти права загальнодержавної і комунальної власності? 7. В чому полягає особливість корпоративної форми власності? 8. Яка перевага одноосібної форми власності? 9. Яке значення власності для функціонування економічної системи? 10. Існування яких правових форм ділових підприємств дозволяє вітчизняне законодавство? 11. Що є найважливішою умовою функціонування ринку? Дати визначення.
Тести 1.Що не належить до об'єктів інтелектуальної власності: а) промислові зразки; б) ліцензії; в) цінні папери; г) винаходи; д) ноу – хау; 2.Під приватизацією розуміють: а) перетворення державної власності в приватну; б) перетворення державних підприємств в колективні, в АТ та інші підприємства, засновані на інших формах власності; 3.До об'єктів загальнодержавної власності відносять: а) майно збройних сил; б) енергетична система; в) НБУ; г) кошти місцевих бюджетів; д) лікарні, школи; е) житлові будинки; 4.Яке із визначень найповніше розкриває суть власності: а) володіння певним об'єктом не обмежено в часі; б) право розпорядження об'єктом власності; в) власність – це володіння, розпорядження і користування певним об'єктом; 5.Процес перетворення державних підприємств у недержавні, це: а) приватизація; б) роздержавлення; в) конкуренція.
Відповіді на тести 1-а,в, 2-а, 3-а,б,в, 4-в, 5-б.
Закони грошового обігу та інфляція. Читайте також:
|
||||||||
|