Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 5. Конкурентоспроможність потенціалу підприємства

Семінарське заняття № 3

Тема: Конкурентоспроможність потенціалу підприємства: сутність, діагностика, методи оцінки

Мета:дослідити сутність, рівні діагностику та методи конкурентоспроможності потенціалу підприємства.

Знати:поняття конкурентоспроможності, рівні конкурентоспроможності потенціалу підприємства, основні конкурентні сили, чинники утримання конкурентної преваги, класифікацію ключових чинників успіху в галузі, методи оцінки конкурентоспроможності потенціалу підприємства, методи стратегічного аналізу конкурентоспроможності потенціалу підприємства.

Вміти: відповідати на основні питання теми та питання для обговорення.

Основні питання теми

1. Сутність та рівні конкурентоспроможності потенціалу підприємства.

2. Діагностика конкурентних сил.

3. Методи оцінки конкурентоспроможності потенціалу підприємства.

4. Стратегічний аналіз конкурентоспроможності потенціалу підприємства.

Питання для обговорення

1. В чому полягає сутність конкурентоспроможності потенціалу підприємства?

2. Які існують умови прояву конкуренції на різних ринках?

3. Чому існує необхідність обґрунтування системи індикаторів?

4. Що являється метою стратегічного аналізу конкурентоспроможності?

Рекомендована література

1. Добрикіна О.К., Рижиков В.С., Касьянюк С.В., Кокотко М.Є., Костенко Т.Д., Герасимов А.А. Потенціал підприємства: формування та оцінка: Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 208 с.

2. Краснокутська Н.С. Потенціал підприємства: формування та оцінка: Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2005. – 352 с.

3. Круш П.В., Поліщук С.В. Оцінка бізнесу: Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 264 с.

4. Федонін О.С., Рєпіна І.М., Олексюк О.І. Потенціал підприємства: формування та оцінка: Навчальний посібник. – К.: КНЕУ, 2004. – 316 с.

5. Федонін О.С., Рєпіна І.М., Олексюк О.І. Потенціал підприємства: формування та оцінка: Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни – К.: КНЕУ, 2005. – 261 с.



Читайте також:

  1. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  2. IV група- показники надійності підприємства
  3. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  4. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  5. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  6. O модель привабливість - конкурентоспроможність (матриця Мак Кінсі).
  7. V розділ. Товарна політика підприємства
  8. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  9. А) Капітал підприємства, його кругообіг та обіг.
  10. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  11. Автопідприємства вантажних автомобілів
  12. Адміністративно-правовий статус торговельного підприємства




Переглядів: 425

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні вказівки до розв’язання задачі № 3.5 | Додаток А

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.