Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПРИКЛАДИ ТИПОВИХ ПРАКТИЧНИХ ЗАВДАНЬ,

ЩО ВИНОСЯТЬСЯ НА ІСПИТ

Завдання

На підприємстві періодично утворюється криза збуту. Для вирішення проблему було запрошено антикризового менеджера. У ході ознайомлення із збутовою діяльністю підприємства була встанвлена послідовність виконання робіт, що представлена у табл. 7.=.

Таблиця 7.=

Технологія і тривалість виконання основних робіт збутової діяльності на підприємстві

Код роботи Назва роботи Код попередньої роботи Найбільш імовірна тривалість роботи, днів. Оптимістична тривалість роботи, днів. Песимістична тривалість роботи, днів.
Р01 Отримання готової продукції на склад - 1,0 0,3 2,0
Р02 Очікування заявок покупців на продукцію підприємства Р01 3,0 1,5 7,5
Р03 З’ясування обсягів і номенклатури замовлень покупців на готову продукцію Р01 1,5 0,5 2,5
Р04 Формування товарної пропозиції підприємством Р02 2,0 1,5 3,0
Р05 Аналіз пропозиції покупцем Р03, Р04 2,5 1,0 3,5
Р06 Оформлення замовлення на відвантаження продукції Р03, Р04 4,5 2,0 6,0
Р07 Оформлення і відправка рахунку-фактури на товар Р05 1,5 1,0 2,5
Р08 Комплектування товару для відправки покупцю Р06 2,5 1,5 4,5
Р09 Оплата товару Р07, Р08 1,5 1,0 3,0
Р10 Відправлення товару покупцю Р09 2,0 1,5 3,0

На основі даних таблиці складіть сітковий графік процесу за методом критичного шляху (CPM) і визначте найбільш вірогідну його тривалість. Використовуючи метод PERT, визначите очікувану тривалість кожної дії, на підставі отриманих значень складіть новий варіант сіткового графіка. Визначите середньоквадратичне відхилення тривалості робіт на критичному шляху, визначите середньоквадратичне загальної тривалості робіт.

Завдання

На основі даних таблиці побудувати сітковий графік за методом критичного шляху на основі оптимістичної тривалості робіт, визначити критичний шлях проекту, його загальну тривалість

Шифр роботи Шифр попередньої роботи Найбільш імовірна тривалість роботи, тижнів Оптимістична тривалість роботи, тижнів Песимістична тривалість роботи, тижнів
A - 0,3 1,3
B A 6,2 15,0
C A 2,1 4,1
D C 3,8 5,2
E C 4,2 7,6
F B 0,9 3,6
G D 1,1 2,5
H E 2,3 3,8
I C 4,9 7,7
K I 3,3 4,5
L I 3,8 6,1
M L 4,6 6,4
N F 1,9 2,2
O N 3,4 4,6
P H 5,4 6,6

 

Завдання

Використовуючи метод PERT, визначити очікувану тривалість кожної роботи і всього проекту в цілому.

 

Шифр роботи Шифр попередньої роботи Найбільш імовірна тривалість роботи, тижнів Оптимістична тривалість роботи, тижнів Песимістична тривалість роботи, тижнів
A - 0,3 1,3
B A 6,2 15,0
C A 2,1 4,1
D C 3,8 5,2
E C 4,2 7,6
F B 0,9 3,6
G D 1,1 2,5
H E,С 2,3 3,8
I C 4,9 7,7
K I 3,3 4,5
L I 3,8 6,1
M L 4,6 6,4
N F 1,9 2,2
O N 3,4 4,6
P H 5,4 6,6

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  2. IV. ПРИКЛАДИ ТИПОВИХ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ПОРЯДОК ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ
  3. Аналітичний розрахунок сумарного завантаження типових перетинань
  4. Б. Англо-український глосарій типових конструкцій з військового перекладу 1 страница
  5. Б. Англо-український глосарій типових конструкцій з військового перекладу 2 страница
  6. Б. Англо-український глосарій типових конструкцій з військового перекладу 3 страница
  7. Будова типових кондуктометричних чарунок
  8. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть приклади дії променів на живі організми.
  9. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  10. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  11. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  12. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен




Переглядів: 309

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Моделювання методом Монте-Карло | Завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.