Критерії оцінювання відповіді студента на диф. заліку з курсу
«Основи педагогічної майстерності»
За шкалою
ECST
100-бальна система оцінювання
Національна шкала
успішності
Критерії оцінювання навчальних досягнень студентів
А
97-100
відмінно
Відповідь характеризується повнотою, глибокими, системними знаннями, вільним використанням термінології з наведенням прикладів та розкриттям методичних засад проектування уроку з курсу, знає їх макроструктуру; фактори, що зумовлюють варіативність макроструктури уроків; чітко виділяє основні елементи знань, якими оволодівають молодші школярі; вміє обґрунтовувати ефективність вибору засобів наочності відповідно до дидактичної мети; Під час викладення матеріалу студент використовує знання із суміжних дисциплін.
В
87-96
добре
Відповідь характеризується повнотою, глибокими, системними знаннями, вільним використанням термінології з наведенням прикладів та розкриттям методичних засад структури та змісту курсу. Викладення матеріалу відбувається на продуктивному рівні.
С
74-86
добре
Відповідь характеризується повнотою засвоєння теоретичного матеріалу. Знання студента є достатніми для розкриття питання, він вільно користується термінологією, може розкрити методичні засади проектування уроку, застосовує технологічні знання. Допущені огріхи та помилки виправляє самостійно.
D
64-73
задовільно
Відповідь характеризується повнотою засвоєння теоретичного матеріалу. Студент відтворює основний матеріал за поданою викладачем схемою відповіді, засвоєні знання не може самостійно пов’язати із практичною діяльністю.
E
60-63
задовільно
Відповідь характеризується фрагментарністю, неповнотою засвоєння теоретичного матеріалу. Викладення матеріалу відбувається з численними огріхами та порушенням логіки тільки на репродуктивному рівні.
FX
30-59
незадовільно
Відповідь відсутня. Повторне складання заліку або повторне вивчення дисципліни.
Критерії оцінювання самостійної роботи студента з курсу
«Основи педагогічної майстерності»
За шкалою
ECST
100-бальна система оцінювання
Національна шкала
успішності
Критерії оцінювання навчальних досягнень студентів
А
97-100
відмінно
Завдання виконано вчасно, його зміст у повному обсязі розкриває тему дослідження, оформлення відповідає всім вимогам до даного виду студентської роботи. Студент системно володіє матеріалом і може презентувати його перед аудиторією, у тому числі і за допомогою НІТ, має власну думку щодо викладеного матеріалу, здатен її аргументувати, робить висновки
В
87-96
добре
Завдання виконано вчасно, його зміст у повному обсязі розкриває тему дослідження, оформлення відповідає всім вимогам до даного виду студентської роботи. Студент володіє матеріалом і може презентувати його перед аудиторією.
С
74-86
добре
Завдання виконано вчасно, його зміст у повному обсязі розкриває тему дослідження, оформлення відповідає всім вимогам до даного виду студентської роботи. Студент може доповісти основні положення проведеної роботи без глибинного аналізу, узагальнення матеріалу та підведення підсумків.
D
64-73
задовільно
Завдання виконано вчасно, його зміст поверхнево або фрагментарно розкриває тему дослідження, оформлення відповідає всім вимогам до даного виду студентської роботи. Студент не проводить аналізу джерел, з яких було отримано інформацію, не здатен узагальнити та систематизувати матеріал, зазнає труднощів під час презентації проведеного дослідження перед аудиторією.
E
60-63
задовільно
Завдання виконано вчасно, його зміст є дублюванням відомих джерел інформації. Відсутня будь-яка аналітична обробка представленої інформації. Студент на репродуктивному рівні з помилками відтворює матеріал, не може презентувати його перед аудиторією.
FX
30-59
незадовільно
Завдання виконано невчасно і є дублюванням відомих джерел інформації. Оформлення не відповідає вимогам, що висуваються до даного виду робіт. Студент не орієнтується у змісті представленого матеріалу.