Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Федералістська теорія європейської інтеграції

Автор ідеї – міністр закорд.справ Німеччини Йошка Фішер

Зміст традиційної федераліст концепції полягає в ідеї об'єднання Європи на основі федеративного принципу, який передбачав підпорядкування нац та регіональних органів управління спільним наднац структурам. Розглядаючи єдину Європу як основну й кінцеву мету своєї діяльності, європейські федералісти використовували такі аргументи, як історична та культурна єдність народів, що проживали на континенті, необхідність забезпечення миру й демократії, а також вирішення економ, політ та ін проблем, що виходили за межі компетенції нац держави. Можна виділити два основних методи досягнення федералістських цілей: кооперативний та інтеграційний. Кооперація представляє собою спільні дії держав, спрямовані на узгодження питань, що представляють, спільний інтерес. Рішення та угоди приймаються лише одностайно і мають силу лише для тих держав-членів, що їх і схвалили. В конституц плані корпоративним органам делегується незначна частка внутр повноважень держави, необхідна для впровадження узгоджених дій у життя. Інтеграція, напроти, передбачає делегування права прийняття рішень органам управління, функціонери яких не представляють інтереси країн, громадянами яких вони являються. Рішення інтеграційних органів мають виконуватися без подальших узгоджень і обговорень у національних законодавчих органах, що веде до формування нової юридичної структури наднац характеру, повноваження якої практично перевищують повноваження національних законодав та виконавч структур. Таким чином, різниця між двома підходами федералістської теорії полягає, у інституційно-юридичній формі європейського об'єднання, заснованій на принципі розподілу влади.

 


Читайте також:

  1. E) теорія раціонального вибору.
  2. ERG-теорія Клейтона Альдерфера
  3. I. Теорія граничної продуктивності і попит на ресурси
  4. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  5. Акти первинного права: класифікація та значення для європейської інтеграції.
  6. Актуальні тенденції організації іншомовної освіти в контексті євроінтеграції.
  7. Балансова теорія визначення статі. Диференціація статі і роль гормонів у цьому процесі.
  8. Біхевіоральна теорія
  9. Болонська конвенція як засіб створення зони європейської вищої освіти.
  10. Болонський процес як засіб інтеграції і демократизації вищої освіти
  11. Болонський процес як засіб інтеграції і демократизації вищої освіти країн Європи.
  12. Болонський процесс як засіб інтеграції у вищу освіту європейських країн.




Переглядів: 2288

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Етапи розширення ЄС за П.Савоною та Ж.Карло | Функціональна теорія європейської інтеграції

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.124 сек.