МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Поняття “товар” і “товарознавство”.Курс ІІІ Кількість годин 2 Дисципліна Основи медичного та фармацевтичного товарознавства Теоретичного заняття Методична розробка Тема:ТОВАРОЗНАВСТВО ЯК НАУКОВА ДИСЦИПЛІНА. КЛАСИФІКАЦІЯ І КОДУВАННЯ ТОВАРІВ
Спеціальність 5.12020101 «Фармація»
ВикладачФоменко Т.С.
Розглянуто і схвалено на засіданні П(Ц)К фармацевтичних дисциплін Протокол №________від__________201__року Голова П(Ц)К ____________Залевська В.М.
Херсон, 2014 р.
ПЛАН 1. Поняття “товар” і “товарознавство”. 2. Виникнення і розвиток товарознавства. 3. Інтеграція з іншими профільними дисциплінами. 4. Завдання товарознавства на сучасному етапі розвитку медицини і фармації. 5. Класифікація товарів, категорії. Мета і призначення класифікації. 6. Ознаки і загальні правила класифікації. Види класифікації товарів. 7. Кодування товарів. 8. Стандартизація. Нагляд за якістю продукції.
Актуальність теми:Наявність величезного асортименту фармацевтичних і медичних товарів вимагає знання класифікації окремих груп товарів, номенклатури, споживчих властивостей, показників і критеріїв оцінки якості і придатності різних асортиментних позицій для лікувально діагностичних заходів, що необхідне сучасному фармацевту для успішного виконання своїх функціональних обов'язків, закладених в посадових інструкціях. Основні поняття та терміни:товар, товарознавство, класифікація товарів, кодування товарів, стандартизація, стандарт, класифікатор, сертифікація продукції. Фармацевтичне і медичне товарознавство — дисципліна, яка вивчає споживчі властивості фармацевтичних і медичних товарів, їх асортимент, класифікацію й кодування, стандартизацію, товарознавчі операції, пов’язані з факторами, що впливають на якість, організацію зберігання, умови транспортування товарів. Об’єктами вивчення є: товари і методи їх теоретичного та практичного пізнання; споживча вартість (цінність) товарів, закономірності її прояву і збереження, системний підхід до її пізнання й вивчення закономірностей її прояву також є методом товарознавства. Дисципліна «Медичне і фармацевтичне товарознавство» вивчає медичні та фармацевтичні товари з точки зору їх придатності в лікувальному процесі. Отже, товар — це продукт праці, зроблений для обміну шляхом купівлі-продажу з метою задоволення потреб споживача. Мета товарознавства - вивчення основоположних характеристик товарів, складових його споживчої вартості, а також можливих їх змін на всіх етапах товароруху. Основні завдання товарознавства: · визначення характеристик товарів, що становлять споживчу вартість; · систематизація товарів із застосуванням методів класифікації і кодування; · управління асортиментом організації; · товарознавча характеристика конкретних товарів; · товарознавчий аналіз і експертиза товарів;
Читайте також:
|
||||||||
|