Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Критерії оцінювання

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ПРОВЕДЕННЯ

СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ

для студентів денної форми навчання

галузі знань 0305 «Економіка та підприємництво»

напряму підготовки 6.030505 «Управління персоналом та економіка праці»

освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр»

Укладач: ст. викладач Кануннікова О.Р.

 

Розглянуто та ухвалено

на засіданні кафедри

Протокол від 30.09.2014 № 3

 

Харків

2014 рік


ЗМІСТ

Семінарське заняття №1. Основи охорони праці як навчальна дисципліна. Сучасний стан охорони праці в Україні ….………...............................................  
Семінарське заняття №2. Правове забезпечення охорони праці в Україні…
Семінарське заняття №3. Державне управління та громадянський контроль у сфері охорони праці ................................................................................................  
Семінарське заняття №4. Засади організації охорони праці на підприємстві
Семінарське заняття №5. Особливості навчання з питань охорони праці …....
Семінарське заняття №6. Травматизм на виробництві та профілактика професійних захворювань ……………………………………………..................  
Семінарське заняття №7. Інциденти та невідповідності на виробництві ……..
Семінарське заняття №8. Фізіологія праці ………………………………………
Семінарське заняття №9. Гігієна праці ………………………………………….
Семінарське заняття №10. Засади виробничої безпеки ………………………...
Семінарське заняття №11. Основи пожежної профілактики на виробничих об’єктах…………………………………………………………………………….  
Критерії оцінювання ……………………………………………………………...
Рекомендована література ……………………………………………………......  

СЕМІНАРСЬКЕ ЗАНЯТТЯ № 1

Тема: Основи охорони праці як навчальна дисципліна. Сучасний стан охорони праці в Україні

Мета: ознайомитись з дисципліною «Основи охорони праці» та її основними розділами, визначити суб’єктів та об’єкти охорони праці, проаналізувати сучасний стан охорони праці в Україні.

План

1. «Охорона праці»: загальна характеристика та основні розділи дисципліни.

2. Суб’єкти та об’єкти охорони праці.

3. Охорона праці в Україні: проблеми та перспективи.

4. Закон України «Про охорону праці»

5. Гарантії прав працівників на охорону праці, пільги і компенсації за важкі та шкідливі умови праці.

6. Охорона праці жінок, неповнолітніх, інвалідів.

7. Історія розвитку охорони праці в Україні

Теми рефератів та доповідей

1. Охорона праці як галузь знань та навчальна дисципліна.

2. Структура охорони праці.

3. Шляхи розвитку охорони праці в Україні.

4. Охорона праці в Україні та Європі: порівняльний аналіз.

5. Історія розвитку охорони праці в Україні від 1991 року до сьогодні.

 

Питання для самоконтролю

1. Що вивчає дисципліна «Охорона праці»?

2. Що є предметом вивчення охорони праці?

3. Назвіть суб’єктів та об’єкт охорони праці.

4. На які групи можна умовно поділити суб’єктів охорони праці?

5. Визначте основні етапи розвитку «Охорона праці» як науки.

6. Що вивчає дисципліна «Охорона праці»?

7. Коли «Охорону праці» почали викладати у ВНЗ?

8. З яких розділів складається дисципліна «Охорона праці»?

9. Що таке «небезпечні чинники»?

10. Що таке «шкідливі чинники»?

11. Які види шкідливих та небезпечних чинників Ви знаєте?

12. Що можна сказати про сучасний стан виробничого травматизму в Україні?

 

Критерії оцінювання

Оцінювання на семінарському занятті здійснюється за 4-бальною шкалою. Протягом заняття оцінюються окремо усі передбачені види робіт: перевірочна робота, усна відповідь, доповнення та участь у обговоренні проблемних питань, виступи у якості опонента під час захисту індивідуальних завдань, виступ з повідомленням, підготовка реферату. За кожен вид робіт виставляється від 2 до 5 балів залежно від якості її виконання відповідно до загальних критеріїв оцінювання усних відповідей та критеріїв, що передбачені у перевірочних роботах. Загальна оцінка за заняття виставляється відповідно до середньої кількості набраних балів за такими критеріями:

4,6 – 5,0 балів – «відмінно»;

3,6 – 4,5 балів – «добре»;

2,6 – 3,5 балів – «задовільно»;

менше ніж 2,5 балів – «незадовільно».

Рекомендована література:

1. Базова [1]

2. Допоміжна[7]

3. Основні законодавчі та нормативно-правові акти [1-5]

 


Читайте також:

  1. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  2. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  3. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  4. V. ЗАХИСТ КУРСОВОЇ РОБОТИ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  5. V. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. VI. СИСТЕМА ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  7. VІ. ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  8. VІ. ЯКІСНІ КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  9. X. Оцінювання виробів та відбір їх на виставку.
  10. А) загальні критерії
  11. Алгебраїчні критерії стійкості
  12. Аналіз грошових коштів позичальника, їх оцінювання і прогнозування.




Переглядів: 279

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | СЕМІНАРСЬКЕ ЗАНЯТТЯ № 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.