Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Критерії оцінювання

Оцінювання на семінарському занятті здійснюється за 4-бальною шкалою. Протягом заняття оцінюються окремо усі передбачені види робіт: перевірочна робота, усна відповідь, доповнення та участь у обговоренні проблемних питань, виступи у якості опонента під час захисту індивідуальних завдань, виступ з повідомленням, підготовка реферату. За кожен вид робіт виставляється від 2 до 5 балів залежно від якості її виконання відповідно до загальних критеріїв оцінювання усних відповідей та критеріїв, що передбачені у перевірочних роботах. Загальна оцінка за заняття виставляється відповідно до середньої кількості набраних балів за такими критеріями:

4,6 – 5,0 балів – «відмінно»;

3,6 – 4,5 балів – «добре»;

2,6 – 3,5 балів – «задовільно»;

менше ніж 2,5 балів – «незадовільно».

Рекомендована література:

1. Базова [4]

2. Допоміжна[3-7]

3. Основні законодавчі та нормативно-правові акти [1-5; 17-18]

СЕМІНАРСЬКЕ ЗАНЯТТЯ № 3

Тема: Державне управління та громадянський контроль у сфері охорони праці.

Мета: проаналізувати принципи державної політики України в галузі охорони праці; зробити порівняльний аналіз державного та громадського управління та контролю з питань охорони праці.

План

1. Система державного управління охороною праці в Україні

2. Компетенція та повноваження органів державного управління охороною праці.

3. Громадський контроль за дотриманням законодавства про охорону праці

4. Основні принципи державної політики України у галузі охорони праці.

Теми рефератів та доповідей

1. Державне управління охороною праці в Україні.

2. Державне управління охороною праці в Європі.

3. Органи державного управління та громадський контроль у сфері охорони праці: компетенції та обмеження.

Питання для самоконтролю

1. Які органи мають право здійснювати державний нагляд за охороною праці, які їх основні повноваження та права?

2. Хто здійснює громадський контроль за додержанням законодавства про охорону праці? Які їх основні обов'язки та права?

3. Як здійснюється розслідування та облік нещасних випадків на виробництві?

4. Які повноваження має комісія з питань охорони праці?

5. Які завдання виконую комісія з питань охорони праці?

6. Хто може входити до складу комісії з питань охорони праці?

7. Які повноваження має Національна рада з питань безпечної життєдіяльності населення?

8. Чим керується Національна рада у своїй діяльності?

9. Хто може входити до складу Національної ради?

 


Читайте також:

  1. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  2. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  3. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  4. V. ЗАХИСТ КУРСОВОЇ РОБОТИ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  5. V. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. VI. СИСТЕМА ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  7. VІ. ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  8. VІ. ЯКІСНІ КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  9. X. Оцінювання виробів та відбір їх на виставку.
  10. А) загальні критерії
  11. Алгебраїчні критерії стійкості
  12. Аналіз грошових коштів позичальника, їх оцінювання і прогнозування.




Переглядів: 265

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СЕМІНАРСЬКЕ ЗАНЯТТЯ № 2 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.