Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Модульний тестовий контроль

 

1. Безсполучникове складне речення – це:

а) складне речення, яке складається з частин, що виконують різні функції по відношенню одна до одної;

б) складне речення, граматично незалежно предикативні частини якого пов’язані в єдине смислове й структурне ціле за допомогою сурядних сполучників;

в) таке складне речення, предикативні частини якого об’єднані в єдине структурне і змістовне ціле інтонацією.

 

2. Перелічувальні безсполучникові складні речення можуть означати:

а) одночасність дії;

б) перемінність дії;

в) послідовність дії.

 

3. У перелічувальних реченнях із значенням послідовності предикативні частини змінювати місце в реченні:

а) можуть;

б) не можуть.

 

4. У зіставних безсполучникових реченнях може бути:

а) більше двох предикативних центри;

б) лише два предикативних центри.

 

5. За значенням пояснювальні безсполучникові речення можуть бути:

а) означальними;

б) з’ясувальними;

в) умовними;

г) причинно-наслідковими.

 

6. Багатокомпонентним складним називається речення:

а) до складу яких входить три і більше предикативних центри;

б) предикативні частини яких об’єднані в єдине структурне і змістовне ціле інтонацією;

в) речення, в якому граматично незалежні предикативні частини якого пов’язані в єдине смислове й структурне ціле за допомогою сурядних сполучників.

7. За характером відношень між складовими частинами багатокомпонентні складнопідрядні речення поділяються на:

а) конструкції з сурядним зв’язком;

б) конструкції з супідрядністю;

в) конструкції з послідовною підрядністю.

 

8. Види неоднорідної супідрядності:

а) різні типи підрядних частин пояснюють один член або головну частину;

б) різні типи підрядних частин пояснюють різні члени головної частини;

в) підрядні одного типу пояснюють один член головної частини;

г) підрядні одного типу пояснюють різні члени головної частини.

 

9. У складних реченнях з послідовною підрядністю кожна з підрядних частин виступає як головна по відношенню до наступної підрядної –

а) так;

б) ні.

 

10. Багатокомпонентні речення змішаного типу вживаються в стилях:

а) розмовно-побутовому;

б) публіцистичному;

в) науковому.

 

11. У багатокомпонентних реченнях з сурядністю і підрядністю між головними частинами, що поєднуються між собою за допомогою єднальних сполучників, якщо ці головні частини мають спільну підрядну частину:

а) кома не ставиться;

б) кома ставиться.

 

12. «Мовлення» як термін має значення:

а) мовлення як дія;

б) мовлення як процес;

в) мовлення як результат.

 

13. В прямій мові відтворюються конструкції:

а) писемного мовлення;

б) усного мовлення.

 

14. Авторські слова вказують:

а) кому належить пряма мова;

б) на мову співбесідника.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. Контроль исходного уровня знаний, используя тестовые задания исходного уровня знаний.
  3. I. Контроль исходного уровня знаний, используя тестовые задания.
  4. I. Контроль і закріплення знань учнів
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  11. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  12. III. Контроль знань




Переглядів: 516

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Третє цвітіння | Визначте тип речень і накресліть їхні схеми.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.