МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Які необхідні для вивчення темиМЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ПО ПІДГОТОВЦІ ДО ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ
Методичні рекомендації підготувала асистент кафедри ортопедичної стоматології НМУ Тяжкороб Т.В. Київ-2012
I. Актуальність теми
Протезування хворих зі значною частковою втратою зубів – одне з найскладніших проблем ортопедичної стоматології. Знімні протези, знаходячись в порожнині рота сприймаються хворим, як інородне тіло, що є сильним подразником нервових кінцівок слизової оболонки. Процес пристосування до протезу іде досить повільно і важко впливає на пацієнта. Задача лікаря допомогти хворому скоріше адаптуватися до ново виготовлених протезів, усунути можливі ускладнення, провести корекцію протезів.
II. Навчальні цілі заняття 1. Мати уявлення про фактори, які впливають на процес адаптації до знімних протезів (α-І); 2. Знати терміни адаптації до ЧЗП та показання до корекції ЧЗП - (α-ІІ); 3. Знати клінічні прояви протезних стоматитів травматичної етіології - (α-ІІ); 4. Уміти проводити диференціальну діагностику травматичних уражень СОПР - (α-ІІІ); 5. Оволодіти навичками корекції базисів та оклюзійної поверхні ЧЗП - (α-ІІІ); 6. Розвивати творчі здібності в процесі вивчення клінічних і лабораторних етапів протезування пацієнтів з частковою втратою зубів - (α-ІV).
Ш .Виховна ціль заняття Виховати у студентів почуття відповідальності перед хворим під час проведення ортопедичного лікування та корекції знімного протезу. IV. Міжпредметна інтеграція, базові знання, навички, які необхідні для вивчення теми
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|