Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Які необхідні для вивчення теми

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

ДЛЯ СТУДЕНТІВ

ПО ПІДГОТОВЦІ ДО ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ

 

  Навчальна дисципліна     ОРТОПЕДИЧНА СТОМАТОЛОГІЯ
  Тема заняття   Корекція часткових пластиночних протезів.
  Курс     ІІІ курс ( VI семестр )
  Факультет     Стоматологічний

 

Методичні рекомендації підготувала

асистент кафедри ортопедичної стоматології НМУ

Тяжкороб Т.В.

Київ-2012

 

 

I. Актуальність теми

 

Протезування хворих зі значною частковою втратою зубів – одне з найскладніших проблем ортопедичної стоматології.

Знімні протези, знаходячись в порожнині рота сприймаються хворим, як інородне тіло, що є сильним подразником нервових кінцівок слизової оболонки. Процес пристосування до протезу іде досить повільно і важко впливає на пацієнта. Задача лікаря допомогти хворому скоріше адаптуватися до ново виготовлених протезів, усунути можливі ускладнення, провести корекцію протезів.

 

II. Навчальні цілі заняття

1. Мати уявлення про фактори, які впливають на процес адаптації до знімних протезів

(α-І);

2. Знати терміни адаптації до ЧЗП та показання до корекції ЧЗП - (α-ІІ);

3. Знати клінічні прояви протезних стоматитів травматичної етіології - (α-ІІ);

4. Уміти проводити диференціальну діагностику травматичних уражень СОПР - (α-ІІІ);

5. Оволодіти навичками корекції базисів та оклюзійної поверхні ЧЗП - (α-ІІІ);

6. Розвивати творчі здібності в процесі вивчення клінічних і лабораторних етапів протезування пацієнтів з частковою втратою зубів - (α-ІV).

 

Ш .Виховна ціль заняття

Виховати у студентів почуття відповідальності перед хворим під час проведення ортопедичного лікування та корекції знімного протезу.

IV. Міжпредметна інтеграція, базові знання, навички,

які необхідні для вивчення теми

Дисципліни Знати Вміти
Нормальна анатомія Знати будову органів протезного поля. Обстежити порожнину рота пацієнта
Патологічна анатомія Знати зміни, які відбуваються в слизовій оболон­ці при наявності механічної травми, декубітельної виразки. Вміти диференціювати елементи слизової оболонки.
Гістологія Знати особливості будови тканини протезного ложа.  
Нормальна анатомія Знати особливості анатомічної побудови слизової оболонки. Вміти обстежити анатомічні утворення слизової оболонки
Патологічна анатомія Знати патологічні зміни слизової оболон­ки при різних елементах ураження. Вміти віддиференцювати протезний стоматит від інших захворювань.
Нормальна анатомія Знати морфологію тканин протезного ложа  
Паталогічна анатомія Знати, які патологічні процеси відбуваються під впливом протеза в тканинах протезного ложа Вміти розпізнавати патологічні зміни
Нормальна фізіологія Знати жувальну ефективність в нормі при збереженні зубів Вміти провести функціональні проби по Рубінову
Паталогічна фізіологія Знати, як знижується жувальна ефективність після втрати зубів у протезоносіїв Вміти визначити необхідність повторного протезування

 


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 534

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ситуаційні та тестові завдання | V. Зміст теми заняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.