Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



V. Зміст теми заняття

Корекція часткового знімного протеза є найважливішим етапом протезування. Під час корекції лікар може виправити ряд недоліків, які могли бути допущені в процесі виготовлення протеза, що значно підвищить якість протезування. Правильно проведена корекція полегшує процес адаптації пацієнта до знімного протезу, сприяє якнайшвидшому відновленню функції.

Відповідно до вказівок В. Н. Копєйкіна, 1993р. на первинну корекцію хворий призначається на наступний день після накладення протезів. Наступні корекції здійснюються спочатку один раз в 3 дні, потім раз на тиждень. З'ясовують скарги хворого. Проводять обстеження порожнини рота: огляд слизової оболонки на наявність елементів ураження, пальпацію кісткової основи.

При проведенні корекції часткового знімного протеза можна виділити 4-и основних підетапи:
І підетап - усунення больових відчуттів:
а) зумовлених механічною травмою протезом тканин протезного ложа;
б) зумовлених закушуванню щік або язика через неправильну постановку штучних зубів в

трансверзальному напрямку (зуби поставлені стик в стик в прямому прикусі, без

дотримання бугоркового перекриття);
в) болі в альвеолярному відростку через перевантаження його ділянки слизової оболонки

під тиском штучних зубів, які вступають в передчасні оклюзійні контакти (помилки

при постановці штучних зубів або зміни внаслідок порушень під час компресійного

пресування пластмаси в процесі виготовлення базису протеза - зміщення штучних

зубів).
ІІ підетап:
Досягнення рівномірних оклюзійних контактів штучних зубних рядів, спочатку тільки в положенні центральної оклюзії, а потім і на всіх фазах жувальних рухів, шляхом пришліфовування скатів горбів штучних зубів.

ІІІ підетап:
Усунення поганої фіксації протеза через ослаблення кламерів укорочення краєм базису протеза.
IV підетап:
Фонетична корекція протезів (здійснюється на більш пізніх фазах адаптації до протезів).

 

Періоди адаптації до протезів по Курляндському В.Ю.:
1. Фаза подразнення - з'являється в день накладення протеза і проявляється як підвищення

салівації, змін в дикції, підвищенні блювотного рефлексу, слабкому пережовуванні їжі. Триває близько 24 годин. Протез відчувається як чужорідне тіло.


2. Фаза часткового гальмування - настає з 2-го по 5-й день після накладення протезів, в

цей період відновлюється дикція, жувальна сила, зменшуються салівація і блювотний

рефлекс.
3. Фаза повного гальмування - настає в період з 25 по 33-й день після накладення протеза.

В цей період пацієнт не відчуває протез як чужорідне тіло і навіть відчуває

дискомфорт без нього.

В адаптаційний період лікар не тільки проводить необхідну корекцію протезів, а й оцінює ортопедичне лікування в цілому. Результати лікування можна вважати гарними, якщо у пацієнта нормалізувалася мова, відзначається хороша фіксація та стабілізація протеза, з'явилася можливість приймати тверду їжу, належний естетичний вигляд.

 

Методика проведення корекції часткового знімного протезу
в залежності від скарг пацієнта

З'ясовують скарги хворого. Проводять обстеження порожнини рота: огляд слизової оболонки на наявність елементів ураження, пальпація кісткової основи.

1. Скарги на біль можуть бути зумовлені:

1. Механічною травмою гострою ділянкою протезу.

2. Подовщенням краю протезу, особливо в ретроальвеолярному просторі.

3. Перевантаженням ділянки альвеолярного відростку, внаслідок нерівномірного контакту зубних рядів при з щепленні зубів.

4.

Можлива клінічна картина:

Локальна гіперемія, десквомація епітелію слизової оболонки, декубітальна виразка.

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. II. Короткий зміст
  3. II. Навчальні цілі заняття
  4. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  5. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  6. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  7. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  9. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 1757

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Які необхідні для вивчення теми | Дії лікаря

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.