МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вправа 2. Виконайте завданняВправа 1. Знайдіть правильні відповіді Практикум Основні поняття Економіка economy Потреби needs Економічні ресурси economic resources Економічні відносини economic relation Обмеженість (рідкість) scarcity Крива виробничих можливостей production possibility curve Мікроекономіка microeconomics Макроекономіка macroeconomics Позитивна і нормативна економічна теорія positive and normative economics Економічна політика economic policy Аналіз і синтез analysis and syntheses Індукція і дедукція induction and deduction Економічна модель economic model Меркантилізм mercantilism Класична школа classical school Маржиналізм marginalism Кейнсіанство keynesianism Монетаризм monetarism Інституціоналізм. institutionalism
1. Мотивом трудової діяльності людей є: а) зростання потреб; в) бажання самореалізації в праці; б) зміна потреб; г) стимули до одержання прибутку. 2. Предметом економічної теорії є: а) наука про закони виробництва і обігу життєвих благ у суспільстві; б) наука про те, як різні господарюючи суб’єкти використовують обмежені ресурси для виробництва благ з метою задовільнення потреб; в) наука про економічні відносини, що складаються між людьми в процесі виробництва, розподілу, обміну та споживання; г) наука про багатство. 3. В економічних дослідженнях доцільним є використання таких методів, як: а) моделювання; в) експеримент; б) наукова абстракція; г) статистичний аналіз. 4. До факторів виробництва (економічних ресурсів) відносяться: а) земля; в) капітал; б) труд; г) підприємницька здібність. 5. На мікроекономічному рівні вирішуються наступні питання: а) що виробляти; в) як позбутися інфляції; б) скільки виробляти; г) як стимулювати економічне зростання. 6. На макроекономічному рівні вирішуються наступні питання: а) як досягти рівня повної зайнятості; б) як зменшити витрати виробництва; в) у якій кількості виробляти товар; г) яким повинен бути рівень оподаткування у суспільстві. 7. До функцій економічної теорії відносяться: а) пізнавальна; в) практична; б) методологічна; г) ціноутворююча. 8. До економічних категорій відносяться: а) товар; в) папір; б) гроші; г) податок. 9. Засновниками класичної школи є: а) Карл Маркс; в) Дж. М. Кейнс; б) Адам Сміт; г) Давід Рікардо. 10. Засновниками маржиналізма є: а) К. Менгер; в) Е. Бем-Баверк; б) Ф. Візер; г) В. Петті. 1. Охарактеризуйте поняття економічних ресурсів. 2. Дайте характеристику підприємницькій здібності? 3. Проаналізуйте зв'язок між виробництвом, розподілом, обміном і споживанням благ. 4. Порівняйте позитивну і нормативну економічну теорію. 5. Назвіть основні методи економічних досліджень. 6. Чому економіко-математичне моделювання є доцільним методом в економічній теорії? 7. Порівняйте погляди представників класичної і кейнсіанської економічних шкіл? 8. У кожній економічній системі основні економічні проблеми зважуються на макро- і мікрорівні. Які питання може бути вирішено на мікрорівні: а) яким чином можна досягти рівня повної зайнятості? б) що і скільки виробляти? в) як позбутися інфляції? г) як стимулювати економічне зростання? 9. Поясність сутність проблеми оптимального використання ресурсів? 10. Крива виробничих можливостей показує: а) кількісне співвідношення двох передбачуваних до виробництва товарів; б) кращу комбінацію двох товарів; в) альтернативні комбінації товарів при даній кількості ресурсів. Читайте також:
|
||||||||
|