Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вправа 2. Виконайте завдання

Вправа 1. Знайдіть правильні відповіді

Практикум

Основні поняття

Економіка economy

Потреби needs

Економічні ресурси economic resources

Економічні відносини economic relation

Обмеженість (рідкість) scarcity

Крива виробничих можливостей production possibility curve

Мікроекономіка microeconomics

Макроекономіка macroeconomics

Позитивна і нормативна економічна теорія positive and normative economics

Економічна політика economic policy

Аналіз і синтез analysis and syntheses

Індукція і дедукція induction and deduction

Економічна модель economic model

Меркантилізм mercantilism

Класична школа classical school

Маржиналізм marginalism

Кейнсіанство keynesianism

Монетаризм monetarism

Інституціоналізм. institutionalism

 

1. Мотивом трудової діяльності людей є:

а) зростання потреб; в) бажання самореалізації в праці;

б) зміна потреб; г) стимули до одержання прибутку.

2. Предметом економічної теорії є:

а) наука про закони виробництва і обігу життєвих благ у суспільстві;

б) наука про те, як різні господарюючи суб’єкти використовують обмежені ресурси для виробництва благ з метою задовільнення потреб;

в) наука про економічні відносини, що складаються між людьми в процесі виробництва, розподілу, обміну та споживання;

г) наука про багатство.

3. В економічних дослідженнях доцільним є використання таких методів, як:

а) моделювання; в) експеримент;

б) наукова абстракція; г) статистичний аналіз.

4. До факторів виробництва (економічних ресурсів) відносяться:

а) земля; в) капітал;

б) труд; г) підприємницька здібність.

5. На мікроекономічному рівні вирішуються наступні питання:

а) що виробляти; в) як позбутися інфляції;

б) скільки виробляти; г) як стимулювати економічне зростання.

6. На макроекономічному рівні вирішуються наступні питання:

а) як досягти рівня повної зайнятості;

б) як зменшити витрати виробництва;

в) у якій кількості виробляти товар;

г) яким повинен бути рівень оподаткування у суспільстві.

7. До функцій економічної теорії відносяться:

а) пізнавальна; в) практична;

б) методологічна; г) ціноутворююча.

8. До економічних категорій відносяться:

а) товар; в) папір;

б) гроші; г) податок.

9. Засновниками класичної школи є:

а) Карл Маркс; в) Дж. М. Кейнс;

б) Адам Сміт; г) Давід Рікардо.

10. Засновниками маржиналізма є:

а) К. Менгер; в) Е. Бем-Баверк;

б) Ф. Візер; г) В. Петті.

1. Охарактеризуйте поняття економічних ресурсів.

2. Дайте характеристику підприємницькій здібності?

3. Проаналізуйте зв'язок між виробництвом, розподілом, обміном і споживанням благ.

4. Порівняйте позитивну і нормативну економічну теорію.

5. Назвіть основні методи економічних досліджень.

6. Чому економіко-математичне моделювання є доцільним методом в економічній теорії?

7. Порівняйте погляди представників класичної і кейнсіанської економічних шкіл?

8. У кожній економічній системі основні економічні проблеми зважуються на макро- і мікрорівні. Які питання може бути вирішено на мікрорівні:

а) яким чином можна досягти рівня повної зайнятості?

б) що і скільки виробляти?

в) як позбутися інфляції?

г) як стимулювати економічне зростання?

9. Поясність сутність проблеми оптимального використання ресурсів?

10. Крива виробничих можливостей показує:

а) кількісне співвідношення двох передбачуваних до виробництва товарів;

б) кращу комбінацію двох товарів;

в) альтернативні комбінації товарів при даній кількості ресурсів.


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  5. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  6. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  7. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  8. Аудит, його мета та завдання
  9. Багатокритеріальні завдання оптимального керування
  10. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  11. Безпека життєдіяльності людини – найважливіше завдання людської цивілізації
  12. Бухгалтерська звітність, її значення, завдання і вимоги




Переглядів: 619

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Еволюція економічної науки | Економічна ефективність виробництва та її показники

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.