Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Технологічний процес виробництва керамічних виробів

Сировинні матеріали

Класифікація

Недоліки

Переваги

Керамічні будівельні матеріали

Кераміка –матеріали, що отримуються зпіканням глин з добавками та їхніх сумішей.

Керамічні будівельні матеріалів –це штучні кам’яні вироби, що отримуються з глиняних мас шляхом формування та послідуючого обжигу.

Мають високі водо-, термо-, кислотостійкість, вибримують більше 100 циклів заморожування, віджарювання.

Висока довговічність, низький рівень зтарт при експлуатації. Великі запаси сировини, простота технлогії, висока міцність та довговічність.

 

Високі цільність та теплопровідність, довгий технологічний цикл виготовлення.

В залежності від структури:щільні з блискучим раковистим зламом, з вводопоглинанням менше 5%, не пропускаючі воду (клінкерна цегла для вимостки шляхів), плитки для підлог, каналізаційні труби.

2. Пористі, мають тусклий злам, водопоглинання більше 5% (стінові, покрівельні, облицювальні матеріали).

За ступенем однорідності –грубий та тонка (фарфор, фаянс) кераміка.

За конструкційним призначенням:

- стінові вироби (цегла, керамічне каміння, панелі);

- вироби для внутрішнього облицювання (глазуровані плитки);

- для облицювання фасадів будов (лицьова цегла);

- вироби для перекриття – балки, панелі;

- покрівельні вироби – черепиця;

- санітарно-технічні вироби (унітази, ванни);

- вироби для підземних комунікацій (каналізаційні, дренажні труби);

- заповнювачі для легких бетонів (керамзит);

- кислотоупорні вироби (цегла, плитки);

- вогнетривкі (для футеровки пічок, вагранок);

- керамічні вироби бувають глазуровані та неглазуровані. Глазурь придає водонепроникність, стійкість до зовнішніх дій.

Для керамічної промислововсті застосовують сировинні матеріали двох груп: пластичні та непластичні.

Пластичні – що при змішуванні з водою утворюють пластичне пісто, здатен під дією, зовнішніх сил приймати любу форму без тріщин і зберігати її після обжигу. Це каоліни та глини.

Каоліни – глинисті породи білого кольору в основному з каолініту (Al2O3∙2SiO2∙2H2O); для виробництва фарфору-фаянсу та вогнеупорів.

Глини – осадочні гірні породи. Вони більше ніж каоліни забруднені домішками.Це механічна суміш мінералів, сумішей та домішок (кварцевий пісок, кварцевий пил).

Основні етапи виробництва керамічних виробів;

1. Кар’єрні роботи (добування, транспортування, зберігання глин);

2. Підготовка глиняної маси, формування виробів, сушіння відформованих виробів;

3. Випалення виробів, обробка виробів (глазурування).

Добування глини виконується в кар’єрах. В залежності від


Читайте також:

  1. A) правові і процесуальні основи судово-медичної експертизи
  2. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  3. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  4. II. Поняття соціального процесу.
  5. IV. План навчального процесу.
  6. Iзобаричний процес
  7. Iзотермiчний процес
  8. Iзохоричний процес
  9. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  10. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  11. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  12. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США




Переглядів: 742

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Природні кам’яні матеріали та вироби з них | ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНІ МАТЕРІАЛИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.