МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ. . Запитання та завдання 1. Що вивчає країнознавство як наука? 2. Чому сприяють проблемні дослідження у країнознавстві? 3. Що є об'єктом вивчення країнознавства? 4. Визначте предмет країнознавства, 5. Що означає системна універсальність предмету країнознавства? 6. Що може виступати конкретними об'єктами дослідження країнознавства? 7. Схарактеризуйте теорію географічного детермінізму. 8. Що вам відомо про наукову течію енвайронменталізму? 9. Представником якої течи був Е. Гантингтон? У чому її особливості? 10. Які особливості так званої організменної теорії Ф. Ратцеля і Р. Челлена? 11. Назвіть основні положення функціональної теорії держави Р. Гартшорна. 12. У чому сутність теорії "держави-контейнера"? 13. Що таке мондіалізм? 14. Назвіть основних провідників атлантизму. 15. Чому українські національні інтереси найбільш, зачіпає геополітична течія євразійства? 16. Яка різниця між законами і закономірностями?
17. Що таке принципи науки? 18. Схарактеризуйте основні закономірності у країнознавстві. 19. Чому невпинно зростає кількість країн на політичній карті світу? 20. Поміркуйте і назвіть головні причини розпаду імперій. 21. Які суперечності закладені у принципах міждержавних відносин у наш, час? Тестовий контроль З. Об'єктом вивчення країнознавства є: а) історія певної країни; б) корисні копалини країн і регіонів світу; в) країни як основні одиниці сучасної соціально-політичної організації світу. 2. Які з цих тверджень правильні: а) проблемна орієнтація не сприяє зростанню практичної значимості країнознавства; б) країни світу вивчає не лише країнознавство; в) вважається аксіомою, що усі сфери функціонування суспільства будь-якої країни так чи інакше тісно 3. Найбільший внесок у розвиток теорії географічного детермінізму зробили такі вчені: а) Ф. Ратцель; б) С. Гантингтон; в) Д. Мейніг; г) С. Коен;
д) Г. Кіссінджер. а) б) U. і антингтоном; в)С. Коеном; г) Д. Мейнігом. 6. Ідеї створення єдиної загальносвітової держави називаються: а) атлантизм: б) євразійство; в) мондіалізм. 7. Визначте правильні твердження: а) одним із напрямів мондіалізму є комунізм; б) мондіалістську основу мають ідеї фашизму; в) ідею "перманентної революції1' висловив Ф. Ратцель. 8. Прихильниками ідей євразійства були: а) Г. Кіссінджер; б) Р. Челлен; в) К. Маркс; г) П. Савицький; 9. До закономірностей країнознавства належать: а) неминучість розпаду імперії; б) створення національних держав: в) непорушність існуючих кордонів: г) невтручання у внутрішні справи суверенних держав. Читайте також:
|
||||||||||
|