Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання до практичного заняття №2.

Показники використання виробничої потужності.

Для відображення ефективності використання виробничої потужності визначають такі показники:

1) коефіцієнт змінності обладнання:

Кзм = Ммашино-змін / Qобл., де

Ммашино-змін – загальна кількість відпрацьованих машино-змін за добу;

Qобл.загальна кількість обладнання.

2) коефіцієнт інтенсивного використання обладнання:

Кінт. = Qфакт. / Qmax, де

Qфакт. – фактичний обсяг випущеної продукції за одиницю часу;

Qmax – максимально можливий обсяг випуску продукції за той же проміжок часу (тобто, паспортна продуктивність або потужність).

3) коефіцієнт використання виробничої потужності:

Квик.П = VТП / Псер., де

VТПрічний обсяг товарної продукції (грн.),

Псер. – середньорічна потужність підприємства (грн.).

Фактори, що впливають на величину виробничої потужності, а також на її використання, поділяють на дві групи:

1)такі, що впливають на збільшення виробничої потужності:

а) підвищення продуктивності машин – залежить від покращання якісного складу технологічного обладнання, від якості заготовок, напівфабрикатів, зменшення часу їх обробки (а відповідно і більшої кількості продукції). Збільшення продуктивності машин залежить також від впровадження передової технології, що зумовлено рівнем досконалої конструкції виробів, які виготовляються, тобто: простіша конструктивна схема виробів і окремих вузлів, вища її технологічність у виробництві, нижча трудомісткість продукції.

б) кваліфікація працівників та систематичне підвищення загальної й технічної освіти, удосконалення виробничих навичок працівників підприємства створюють сприятливі передумови для збільшення продуктивності засобів праці, дозволяють максимально використовувати потенційні можливості техніки, ширше впроваджувати прогресивні технологічні процеси.

2) такі, що впливають на використання виробничої потужності:

а) зовнішні – обумовлені ринковою кон’юнктурою та конкурентоспроможністю продукції:

· система матеріально – технічного постачання підприємства;

· система забезпечення трудовими ресурсами;

· система економічних регуляторів діяльності підприємств.

б) внутрішні:

· структура парку обладнання підприємства;

· організація праці;

· змінність роботи обладнання;

· система планування виробництва, технічного розвитку та технологічного планування на підприємстві;

· організація ремонту;

· система матеріального стимулювання працівників підприємства.


 

Визначення показників використання основних фондів та потужності.


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. V. Завдання.
  4. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  5. VІ. План та організаційна структура заняття
  6. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  7. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  8. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  9. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  10. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  11. Аудит, його мета та завдання
  12. Багатокритеріальні завдання оптимального керування




Переглядів: 678

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Варіант 2.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.