МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Баланс олії соняшникової в Україні за 2001 – 2005 рр. та прогноз на 2006 р., тис. т
коливається від 5 до 20 % загального обсягу переробки та залежить від пропозиції насіння соняшнику. У свою чергу, виробництво насіння соняшнику є економічно вигідним і зростає з року в рік (переважно за рахунок посівних площ): у 2005 р. виробництво становило рекордну за останні чотири роки величину – 3 900 тис. т. Відповідно обсяги продажу також суттєво зросли: з 1 812 у 2004 р. до 2 184 тис. т у 2005 р. У 2006 р. очікується зменшення виробництва насіння соняшника на 17 % (за рахунок скорочення посівних площ) до 3 900 тис. т, а олії соняшникової – на 1,3 % до 1 500 тис. т. Цінова ситуація на ринку олії соняшникової мало корелює із цінами на сировину. Так, у 2002 – 2005 рр. різниця між цінами на сировину і роздрібною ціною на олію становила 42 – 78 %. Тобто регулювання цін на ринку олії і привласнення додаткових доходів відбувається всередині переробної і торговельної мережі. Якщо ринки розглянутих вище видів продовольчих товарів протягом періоду з 1990 р. характеризувалися переважно збереженням або незначним скороченням обсягів продукції на них, то ринок овочів має свої специфічні особливості. Обсяг і ціна овочевої продукції на ринку продовольства України більшою мірою формується під впливом демографічних, вартісних чинників, якості, реклами тощо. За останні роки на внутрішньому ринку продовольства України встановилася тенденція до зменшення попиту на продукти овочівництва як унаслідок зниження реальних доходів населення, так і скорочення його чисельності. Пропозиція овочів на внутрішньому ринку формується переважно за рахунок вітчизняного виробництва. Протягом останніх років пропозиція овочів і баштанних культур стабілізувалася і навіть намітилося її нарощування (21,8 % у 2005/06 МР до рівня 2002/03 МР). Основне виробництво овочевої продукції перемістилося в особистий сектор, встановилася стійка тенденція збільшення пропозиції продукції овочівництва і баштанництва господарств населення та зменшення сільськогосподарських підприємств. Якщо у 2002/03 МР частка господарств населення у загальному по Україні виробництві овочів і баштанних культур становила 85,9 %, то вже у 2005/06 МР – 89,1 %, а на 2006/07 МР прогнозується 89,3 %. Спостерігається чітка тенденція до підвищення валового збору овочів (від 5 821,3 тис. тонн у 2000/01 МР до 7 295 тис. т у 2005/06 МР). У формуванні загального обсягу пропозиції овочів і баштанних культур на імпорт припадає близько 0,8 %. Баланс овочів і баштанних культур наведено у табл. 11. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|